andan490 Postat 19 augusti 2011 Postat 19 augusti 2011 Hej! Jag köpte ett externt ljudkort (Stenberg CI2) för ett tag sedan. De hörlurar jag hade sedan tidigare ger missljud med jämna mellanrum, så jag behöver köpa nya. Någon som vet några bra hörlurar som fungerar bra till den typen av ljudkort och som ligger omkring en femhundring?
pxm Postat 19 augusti 2011 Postat 19 augusti 2011 spara pengar en eller två månader till och köp ett par riktiga hörlurar istället.. mvh
pxm Postat 19 augusti 2011 Postat 19 augusti 2011 Ett par Sennheiser Monitor HD 200 lurar kan du kanske få idag för 900 kr.(kostade 2,500 kr för 3 år sedan) om du har tur - det var ett par år sedan de kom. Men de är slutna..I vilket fall så är det en jävla bra hörlur men inget man sitter och jobbar länge i - du skulle kanske ha ett par öppna istället... Men som sagt - en j_vl_ bra hörlur är det för en billig peng..Jag gillar dom.
andan490 Postat 19 augusti 2011 Trådstartare Postat 19 augusti 2011 Tackar så mycket! Det var bättre! :-)
andan490 Postat 19 augusti 2011 Trådstartare Postat 19 augusti 2011 Vad är fördelen med öppna lurar, förresten?
pxm Postat 19 augusti 2011 Postat 19 augusti 2011 (redigerat) Slutna lurar gör att du kan få svamp och infammationer om du arbetar länge i dem. och även om du inte får det så kan det bli jobbigt att använda sådana en längre tid. Öppna lurar är snällare för öronen och skönare att arbeta i under längre tidsrymd. Mina slutna Sennheiser använder jag bara ibland under kortare perioder även om jag gillar dem. Jag kommer dock inte på någon BRA hörlur för runt 500 som är öppen att nämna för dig..... Redigerat 19 augusti 2011 av pxm
andan490 Postat 19 augusti 2011 Trådstartare Postat 19 augusti 2011 Det är lugnt! Då vet jag att det bara är att gå upp en femhundring till för att få något vettigt. Tackar så mycket! Några bra öppna lurar för en tusenlapp, då?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.