Mast (oregistrerad) Postat 15 februari 2005 Postat 15 februari 2005 Hej! Så har man då tagit steget in i spejsåldern och fixat bredband. Det tänkte jag genast utnyttja och efterlysa Er symfmusiker där ute som sitter och spelar in i hemstudion och vill ha gitarrpålägg och kanske bas och som tycker det är kul att experimentera Ingenting är för flippat! Jag vill ha kul, så släng iväg ett mail till mig eller svara här på forumet om ni har grejjor ni vill ha gitarr på. Det skulle jag tycka va kul! Jag har lirat ganska länge så inga superfärska nybörjare kanske; men de ger väl sig å andra sidan kanske inte in på progressiv rock..? Mvh Mats/Lund
Nad Postat 16 februari 2005 Postat 16 februari 2005 Hej! Kul! Har Du någonstans man kan höra Dig online? Nad Sylvan Sylvan & Bonamici - 70´s Genesis tribute project
Ken Kängström Postat 16 februari 2005 Postat 16 februari 2005 Jadu jag älskar metal och spelar också gitarr. Ett samarbete mellen gitarrister vore kanske intressant för min del. Måste bara fixa lite tid till det. Har lite fullt upp med det ena och det andra men det låter helt klart intressant. Lite musik jag har lekt med: Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Har inte mycket mer intressant på nätet just nu men det kan ordnas. MVH//Kenny
Mast (oregistrerad) Postat 17 februari 2005 Postat 17 februari 2005 (Nad Sylvan) Tjenare 😎 Nä, tyvärr har jag inget vettigt att spela upp för dig i nuläget. Det jag har är på vinyl och snart 20 år gammalt 😛 Men det är bara att pröva mig 😆 Om du/ni tycker jag suger så lovar jag att ta det som en man 😛 /Mast
Mast (oregistrerad) Postat 17 februari 2005 Postat 17 februari 2005 (redigerat) (addic59) Jag är öppen för allt men är inte i huvudsak ute efter progressiv metal, utan mer progressiv ROCK 😆 /Mast Redigerat 17 februari 2005 av Mast
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.