Haunted-Mansion Postat 15 februari 2005 Postat 15 februari 2005 Nu är det så att far min skall köpa hemma stereo för runt 10000. Nu är frågan vadman ska ha? Har sett nåra paket o så men är rätt så mycket nybörjare när det gäller ljud o så..... Nån som har nåra bra tips? Hög volym kommer han inte spela på om det skulle påverka. Peace / 🙂
Haunted-Mansion Postat 15 februari 2005 Trådstartare Postat 15 februari 2005 (redigerat) Feta högtalare där! Ja det såg ju rätt bra ut det där tack för tipset 😄 Någon annan som kanske har nån synpunkt? karaoke? Redigerat 15 februari 2005 av Haunted-Mansion
Claes Holmerup Postat 15 februari 2005 Postat 15 februari 2005 De där högtalarna har jag svårt att förstå mig på. Varför hornladdning när det är avsett att användas i vardagsrummet...? Hur stora vardagsrum tror de att folk har? 😄 Cervin Vega är i alla fall (förutom Jamo) bland de första jag skulle välja bort... 😄
Haunted-Mansion Postat 16 februari 2005 Trådstartare Postat 16 februari 2005 Oki men nån här måste ju ha nåt mer tips. Måste ju finnas annat att välja på än karoke msakin och monster högtalare
perdefinition Postat 17 februari 2005 Postat 17 februari 2005 (redigerat) Ok, detta ska han köpa Förstärkare NAD C320BEE CD-spelare: NAD C521BEE Högtalare: B&W DM602S3 Totalt: 10892 + stativ till högtalarna. Men det är det värt. Redigerat 17 februari 2005 av perdefinition
Haunted-Mansion Postat 17 februari 2005 Trådstartare Postat 17 februari 2005 tackar för tipset ser schysst ut 🙁
Mr Keys Postat 17 februari 2005 Postat 17 februari 2005 Jag skulle också STARKT rekomendera NAD. Otroilgt bra kvalitet för ett förhållandevisd lågt pris... Krånglet med ovanstående variant är att det inte finns någon radiodel....lägg till ett par tusen så har du radion också....alternativt köper du på dig någon billig radiodel för några hundringar....
Vallhagen Postat 17 februari 2005 Postat 17 februari 2005 Han måste väl ha nåt till sina vinyler också? Bara en tanke. *** Uppgraderar sällan min hemstereo, men rätt nyligen köpte jag en Cambridge Audio-förstärkare. Lite "NAD-tänk" sådär, utmärkt ljud till humant pris.. /Bengan
Audiomaniker Postat 17 februari 2005 Postat 17 februari 2005 Hej V! - En som ska vara bra är Project Debut 2 för strax över 2000 kr inkluderat Ortofon OM5E Pickup! Finns även i version med inbyggd phono-försteg (samt uti färgerna: svart, vit, silver, blå, grön, röd, violett, gul, orange o champagne!) A*nnars finns ju alltid The Master Reference à 200,000 kr 😳! Mvh A*
Piffen Postat 18 februari 2005 Postat 18 februari 2005 öhm... varför lägga två tusen på en radio? orka det.. 😆 skaffa en lite philips för två hundra spänn.. den duger i krig, för så mkt lyssnar väl ingen på radio att de behöver ha ett sjysst system som inkluderar radio? (eller jo säkert massor.. men ändå.. 🙂 ) //smulan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.