Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu är det så att far min skall köpa hemma stereo för runt 10000.

Nu är frågan vadman ska ha?

Har sett nåra paket o så men är rätt så mycket nybörjare när det gäller ljud o så.....

Nån som har nåra bra tips?

Hög volym kommer han inte spela på om det skulle påverka.

Peace / 🙂

Annons
Postat (redigerat)

Feta högtalare där!

Ja det såg ju rätt bra ut det där tack för tipset 😄

Någon annan som kanske har nån synpunkt?

karaoke?

Redigerat av Haunted-Mansion
Postat

De där högtalarna har jag svårt att förstå mig på. Varför hornladdning när det är avsett att användas i vardagsrummet...? Hur stora vardagsrum tror de att folk har? 😄

Cervin Vega är i alla fall (förutom Jamo) bland de första jag skulle välja bort... 😄

Postat

Jag skulle också STARKT rekomendera NAD. Otroilgt bra kvalitet för ett förhållandevisd lågt pris...

Krånglet med ovanstående variant är att det inte finns någon radiodel....lägg till ett par tusen så har du radion också....alternativt köper du på dig någon billig radiodel för några hundringar....

Postat

Han måste väl ha nåt till sina vinyler också? Bara en tanke.

Uppgraderar sällan min hemstereo, men rätt nyligen köpte jag en Cambridge Audio-förstärkare. Lite "NAD-tänk" sådär, utmärkt ljud till humant pris..

/Bengan

Postat

öhm... varför lägga två tusen på en radio? orka det.. 😆 skaffa en lite philips för två hundra spänn.. den duger i krig, för så mkt lyssnar väl ingen på radio att de behöver ha ett sjysst system som inkluderar radio? (eller jo säkert massor.. men ändå.. 🙂 )

//smulan

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.