Mast (oregistrerad) Postat 15 februari 2005 Postat 15 februari 2005 Hej! Så har man då tagit steget in i spejsåldern och fixat bredband. Det tänkte jag genast utnyttja och efterlysa Er symfmusiker där ute som sitter och spelar in i hemstudion och vill ha gitarrpålägg och kanske bas och som tycker det är kul att experimentera 🙂 Ingenting är för flippat! Jag vill ha kul, så släng iväg ett mail till mig eller svara här på forumet om ni har grejjor ni vill ha gitarr på. Det skulle jag tycka va kul! Jag har lirat ganska länge så inga superfärska nybörjare kanske; men de ger väl sig å andra sidan kanske inte in på progressiv rock..? Mvh Mats/Lund
Torre Postat 15 februari 2005 Postat 15 februari 2005 Tjena! Favvogenre utan tvekan 😄 Hör av mig om det blir tillfälle!
djonas Postat 15 februari 2005 Postat 15 februari 2005 Bor du in Lund? I så fall hade man ju kunnat träffas IRL! 😄 Progressivt är min melodi. 😄 Mvh / djonas
Mast (oregistrerad) Postat 17 februari 2005 Postat 17 februari 2005 (redigerat) (djonas) Jepp! Jag bor i Lund 😆 Så det innebär ju inga större svårigheter att träffas över lite kaffe på stan eller nått. Av ren nyfikenhet: vilka progressiva band lyssnar du på? Mvh Mast Redigerat 17 februari 2005 av Mast
djonas Postat 20 februari 2005 Postat 20 februari 2005 (djonas) Jepp! Jag bor i Lund 😆 Så det innebär ju inga större svårigheter att träffas över lite kaffe på stan eller nått. Av ren nyfikenhet: vilka progressiva band lyssnar du på? Mvh Mast Tjena! Jag lyssnar på Dream Theater, Rush, Yes, tidiga Genisis bara för att nämna några. Pluggar du i Lund eller? Mvh / djonas
aspucko Postat 20 februari 2005 Postat 20 februari 2005 Hej. Jag bor också i Lund och gillar progressiv musik. Jag har också en hemsida med lite godbitar: http://www.student.lu.se/~mat03mab/ Men jag är inte så seriös.
Mast (oregistrerad) Postat 20 februari 2005 Postat 20 februari 2005 (djonas) Jepp! Jag bor i Lund 😄 Så det innebär ju inga större svårigheter att träffas över lite kaffe på stan eller nått. Av ren nyfikenhet: vilka progressiva band lyssnar du på? Mvh Mast Tjena! Jag lyssnar på Dream Theater, Rush, Yes, tidiga Genisis bara för att nämna några. Pluggar du i Lund eller? Mvh / djonas Hej =) Nä jag pluggar inte här - bara bor 😳 Bra musiksmak 😠
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.