chokladfrosting Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Hejsan! Jag är en tjej som nyss börjat använda Cubase 5. Men jag har (hehe) en hel del frågor och problem med det på grund av att jag är nybörjare. Jag tycker det är jättekul med musik och spelar ett par instrument. Sen sjunger jag även mycket, så det är den största anledningen till att jag ville lära mig att använda Cubase. Än så länge har jag bara spelat in en låt. Ha det gött!
chokladfrosting Postat 17 augusti 2011 Trådstartare Postat 17 augusti 2011 Var är den man gör inlägg med frågor? 🙂
Limpan Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Hej och varmt välkommen hit! :-D Alltid kul med fler =) Har du frågor som behöver besvaras så kan du gå in i respektive avdelning för att leta reda på dina svar. Många frågor har redan ställts. Behöver du göra ett nytt inlägg så får du gå in i rätt avdelning. Låter t.ex som du har en del frågor angående Cubase, så då kan du gå in på avdelningen inspelningsprogram: Cubase 😉 Ha det bra här, och lycka till med Cubase /L
CHAE Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Välkommen! Det finns öl och käk i kylen. Ta vad du behöver 😛 Vänligen, CHAE
sadomachine (oregistrerad) Postat 17 augusti 2011 Postat 17 augusti 2011 Välkommen och fråga på, vi är många som kör med Cubase här.... Som nämndes ovan gå in på avdelningen Cubase och ställ dina frågor.
chokladfrosting Postat 19 augusti 2011 Trådstartare Postat 19 augusti 2011 Limpan: Tack så mycket! 🙂 Okej, bra, ska försöka leta upp det 😛 Chae: Tack, det ska bli gott 😄 sadomachine: Tack och bra 🙂
Jerry P Postat 22 oktober 2011 Postat 22 oktober 2011 Välkommen! Spela hellere in mycket än att det skall vara perfekt direkt. Det där kan man ta sen längs vägen. Risken är annars att det inte blir så mycket material att jobba med...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.