Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Vill inleda med att jag följt forumet länge och lärt mig en hel del, nu har jag däremot blivit medlem då jag behöver eran hjälp.

Jag köpte nyligen ett DJ kit bestående av 2st CDJ 800Mk2 och en DJM 400 mixer. Problemet är att den ena CDJ spelaren inte vill starta. Jag har varit i kontakt med säljaren som visade mig ett klipp där båda funkar, han bad mig kontakta postens reklamationstjänst då han var säker på att de varit oförsiktiga i transporten. Jag gjorde det och fick avslag då spelaren saknar fysisk skada, men jag är inte klar med de.

Vad borde jag göra? Var kan jag fixa spelaren, går den att fixas? Alla synpunkter ses som hjälp.

Nu till min andra situation.

Jag har sedan ett år tillbaka producerat i FL Studio och efter att ha tagit till alla medel för att skippa latency, brus och lagg så har jag fått nog. Jag behöver ett ljudkort som tillåter mig att använda mina VST's, plugins på ett fint och problemfritt sätt. Jag söker ett enkelt ljudkort som är modernt, inte alltför dyrt. Jag producerar hemma och jag behöver inga ingångar för gitarr, osv. Jag vill endast producera i lugn och ro.

Samma sak här; Alla tips ses som hjälp. Må gott!

Mvh

Annons
Postat

Kan någon admin ta bort detta, jag tog mina problem och skrev de i respektive ämne istället. Tack på förhand!

Mvh

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.