Steve-o Postat 15 augusti 2011 Postat 15 augusti 2011 Tjena! Har en lite soft låt som söker sångerska. Du får ändra/skriva ny text om så önskas. Tänkte skicka denna till Melodifestivalen. Går den inte vidare blir det ut direkt på Spotify och iTunes. Skicka ett meddelande så mailar jag låten med demosångerska samt instrumental. Kan du spela in sångspåret där du bor?? Annars finns det möjlighet att göra det i min lilla studio i Ulricehamn.
Steve-o Postat 23 augusti 2011 Trådstartare Postat 23 augusti 2011 Någon intresserad? Funkar nog med en kille oxå?!
JohnRick Postat 23 augusti 2011 Postat 23 augusti 2011 (redigerat) www.kompoz.com http://www.kompoz.com/compose-collaborate/advanced.search.member?userName=&firstName=&lastName=&city=&stateOrProvince=&countryCode3=&tagCode=104_105&tagCode=104_106&sortCode=5&sortDirection=1&mbrAdvancedSearchForm_jamLifecycleCode=2 Där finns garanterat någon som kan lägga det... Redigerat 23 augusti 2011 av JohnRick
Steve-o Postat 23 augusti 2011 Trådstartare Postat 23 augusti 2011 www.kompoz.com http://www.kompoz.com/compose-collaborate/advanced.search.member?userName=&firstName=&lastName=&city=&stateOrProvince=&countryCode3=&tagCode=104_105&tagCode=104_106&sortCode=5&sortDirection=1&mbrAdvancedSearchForm_jamLifecycleCode=2 Där finns garanterat någon som kan lägga det... TACK!!
Kokerskan Postat 30 augusti 2011 Postat 30 augusti 2011 Jag är intresserad annars! 😄 Eller är jag försen? ^^ MVH Paulina Johansson Paulina.Johansson@hotmail.se
Steve-o Postat 30 augusti 2011 Trådstartare Postat 30 augusti 2011 Jag är intresserad annars! 😄 Eller är jag försen? ^^ MVH Paulina Johansson Paulina.Johansson@hotmail.se Kolla din mail!
HannaWada Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 hej , jag heter johanna norström och är jazzmusiker på musikhögskolan i stockholm jag är intresserad att lyssna på din låt. jag har lång erfarenhet som sångerska och tidigare skickat in till melodifestivalen har egen studio i stockholm och spelar in där hör gärna av dig mvh johanna
Nejmis Postat 8 oktober 2011 Postat 8 oktober 2011 Hej! Jag antar att jag är för sen men om jag inte är det så får du gärna skicka till min mail! ewalthereson@gmail.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.