karl Postat 26 oktober 2005 Dela Postat 26 oktober 2005 The Weight av Grace tycker jag står i en klass för sig Jo den eller Karls - White lies shit....tackar 🙂😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jojje84 Postat 26 oktober 2005 Dela Postat 26 oktober 2005 Dumb Dans Remix av Nattvaktarens "Lambs Bread" (Tror att den har legat på forumet??) Dumb Dans "Out Of My Mind" Disco Dan - (Wasabi?) Ursäkta om jag är tråkigt enkelspårig men så ligger det till. Dumb Dan är fasen en idol 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 26 oktober 2005 Dela Postat 26 oktober 2005 Svårt att säga... Men några bra låtar som jag kommer på nu på rak arm är: Osiris - I'll think of you Neko - Don´t let him clooser Bassman - Here After Addic - "Kenny o Sara - låten" Bengan - Nobody Knows (A Song For You) Grahn - Berget Vacum - We Djonas - Common Wealth Djonas - Tension Extension Please Dont Mention Djonas - 10 Akordslåten Jazzman - Dist in the house Hammagrella - Sommarlov med Ramona Fan, det går ju inte att sluta, har knappt kommit halvägs nu men jag får väl ge mig! Ja, ni är bra allihopa på era olika sätt o vis "Kjam kjam" 😄 😄 Djonas - 10 Akordslåten Helt klart... The Mr... 😄 :D 10-ackordslåten med Djonas ochDumb Dan - Luv Hz är lätt mina två favoriter! 😄 :D 😄 Mina nomineringar: I avdelningen pop: Hammagrella - Riktig Restaurang I avdelningen musik: Jonas Ekestubbe - Tabula Rasa I avdelningen humorpop: Hackemans remix av Gunillas Fittan sticker fram. And those were the votes of the underseas jury //nemo Men captain nemo, den heter ju Tabla Rosa. Tabula Rasa är nåt helt annat. 😄🙂 Culloden - Progress of liberty! Och eftersom den är borttagen så får jag väl nominera Living breathing heavy metal" av samma kompositör! Culloden vart är du??? Jag behöver en dos av dina galeskaper!! Tja ett solo fick jag med där i alla fall. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 26 oktober 2005 Dela Postat 26 oktober 2005 Själv tycker jag att "Gray" med fudgesson är helt övergrym. 🙂 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 26 oktober 2005 Dela Postat 26 oktober 2005 "Anyone can be a popstar" med tbruce är också skön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eliasson Postat 26 oktober 2005 Dela Postat 26 oktober 2005 får oxå lägga min röst Grace - the weight. Sjukt bra. Annars är Diablo Swing Orchestra´s "velvet embracer" bland de bättre. 🙂 Finns en hel del bra shit här ju 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew L Postat 26 oktober 2005 Dela Postat 26 oktober 2005 Själv tycker jag att "Gray" med fudgesson är helt övergrym. 🙂Mvh / djonas WORD!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 26 oktober 2005 Dela Postat 26 oktober 2005 (redigerat) CiD - 'Nightlights' - garanterat den enda forumlåt som hajpats av Judge Jules! 🙂 edit: Tack förresten Jojje, det var roligt att få lite morgonprops! 😄 Redigerat 26 oktober 2005 av Dumb Dan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 26 oktober 2005 Dela Postat 26 oktober 2005 Coolt, 4 olika Hammagrellalåtar åtminstone nejmdroppade, kul! Själv tycker jag mycket med Karl är grymt bra, och blir bara bättre och bättre för varje släpp. "Pointing backwards", "Sole" mfl är högklassiga. Frågan är ändå inte om superfavvon fortfarande är Maxmaxmax och allt han är inblandad i, oavsett om det är vintagesynt-hyllningar eller knäckande Bitelspärlor eller galna samarbeten med andra studionördar. Bland höjdarna: "Art school trauma" Happy Couples "Purple skirt flirt" Samma Kaliber "Squad of broken Yamahearts" etc. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 26 oktober 2005 Dela Postat 26 oktober 2005 Coolt, 4 olika Hammagrellalåtar åtminstone nejmdroppade, kul! Själv tycker jag mycket med Karl är grymt bra, och blir bara bättre och bättre för varje släpp. "Pointing backwards", "Sole" mfl är högklassiga. Frågan är ändå inte om superfavvon fortfarande är Maxmaxmax och allt han är inblandad i, oavsett om det är vintagesynt-hyllningar eller knäckande Bitelspärlor eller galna samarbeten med andra studionördar. Bland höjdarna: "Art school trauma" Happy Couples "Purple skirt flirt" Samma Kaliber "Squad of broken Yamahearts" etc. Thank you man.... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 26 oktober 2005 Dela Postat 26 oktober 2005 Cullodens alster Djonas dito Nattvaktarens "Lambs bread" går ofta i partyblandningen Nad Sylvan har gjort en del som låtit jättebra Varför har Ni inte nämnt mig? Jag har ju lagt upp en fil! Dumma Er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Richie76 Postat 26 oktober 2005 Dela Postat 26 oktober 2005 (redigerat) Av de alster som jag tagit del av här, så ligger "Just a Maniac" med First Class Lover (Matthew L) nog bäst till.. Mycket p.g.a hitpotentialen! 🙂 Fast produktionsmässigt ligger Sylvan & Bonamici - "A Way Out" bra till.. Redigerat 27 oktober 2005 av Richie76 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.