The Mr Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Med risk för att bli hängd igen, men jag kunde inte hålla mig... 🙂 På aftonbladets hemsida står det om kändisar som vittnar för Mäkel Jäjkson. Det man kan tänka sig att dessa vittnen kan säga är: "Jag kan på heder och samvete säga att jag inte sett MJ göra något sådant mot barn" De kändisar som ställer upp för MJ är: Kobe bryant, Diana Ross, Elisabeth Taylor & Stevie Wonder... 🙁 😄😄😄 The Mr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
godhead Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 detta gäller ju i vilket fall i synnerhet stevie wonder... han kan omöjligt ha sett något.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Hahaha 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 15 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 15 februari 2005 detta gäller ju i vilket fall i synnerhet stevie wonder... han kan omöjligt ha sett något.. Du fattade precis... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 (redigerat) Jaha, grattis till att besitta det oändliga mått av kvickhet som krävs för att skämta om att Stevie Wonder är blind. ----> Och inte är det väl så himla farligt att bjuda småpojkar på sprit? Redigerat 15 februari 2005 av nattvaktaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 det är väl inget konstigt med att låta dom vittna eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 instämmer med MusicGene.. har de inte sett nått så.. 😄 då återstår ju iofs frågan om de kanske sätt något men inte förstått... 🙂 eller det kanske är så att de har förträngt det de sett? 😠 (gud så svagt 😉 ) oavsett är de säkert underbara män i skor allihopa, och de tycker säkert lika mycket om barn som mischel jaccckosnov.. 😆 //smulan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 15 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 15 februari 2005 Jaha, grattis till att besitta det oändliga mått av kvickhet som krävs för att skämta om att Stevie Wonder är blind. ----> Och inte är det väl så himla farligt att bjuda småpojkar på sprit? Ha ha ha, som jag trodde så retade det någon. Tillåt mig le åt dina konstant pessimistiska inlägg, livet är lite trist just nu va??? 🙂 The Mr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Ha ha ha, som jag trodde så retade det någon. Ha ha ha, som jag trodde så fattade du inte min invändning. Att skoja om Stevie Wonders handikapp är lika kreativt som att dra vitsar om Bellman - en barngrej helt enkelt. Dina äppelkindade skämt retar mig lika lite som fisar i badkaret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tryff Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Äh, ray charles skojade ju själv ju själv om sin blindhet. Finns nån film där nån blir påkörd och skriker åt föraren: "Hur fan kör du! Är du blind!" och ut kommer ray charles och säger "Ja, faktiskt" Annars skall de nog vittna om hans karaktär inte vad han gör i sängkammaren på nätterna. De frågade Jacksons syrra om hurvida anklagelserna var sanna eller inte och hon svarade "Tja, hur normalt är det att sova med barn?" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Jacksons familj verkar ju inte direkt vara den hemtrevligaste Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 (redigerat) Jättebebisen med knasluvan har slutat göra vettig musik och blivit något slags freak-show istället. Orkar inte ens engagera mig. Redigerat 16 februari 2005 av Egghuvud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robertus Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Jättebebisen med knasluvan har slutat göra vettig musik och blivit något slags freak-show istället. Orkar inte ens engagera mig. Japp. Och om man är oskyldig; varför försöka att köpa sig loss gång efter gång 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Jättebebisen med knasluvan har slutat göra vettig musik och blivit något slags freak-show istället. Orkar inte ens engagera mig. Inte jag heller. Vem orkar bry sig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Vem orkar bry sig? JAGJAGJAG!!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Jättebebisen med knasluvan har slutat göra vettig musik och blivit något slags freak-show istället. Orkar inte ens engagera mig. Japp. Och om man är oskyldig; varför försöka att köpa sig loss gång efter gång 😆 varför inte? ///minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 varför inte? Det hade knappast spelat någon roll om han går upp i rätten, det lär ju hända igen. Dessutom måste han ju använda sina pengar till något. . . 😆 //smulan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Japp. Och om man är oskyldig; varför försöka att köpa sig loss gång efter gång Jag hade köpt mig loss för att slippa dras in i rätten för något jag inte har gjort om jag hade tillräckligt med pengar för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perdefinition Postat 17 februari 2005 Dela Postat 17 februari 2005 Vet inte riktigt hur smart det är att låta Kobe Bryant vittna, när han själv varit misstänkt för våldtäkt 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 17 februari 2005 Dela Postat 17 februari 2005 Måste allt vara så himla smart jämt? Ibland måste man utgå från vad man känner i hjärtat.. 🙂 //smulan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robertus Postat 18 februari 2005 Dela Postat 18 februari 2005 Måste allt vara så himla smart jämt? Ibland måste man utgå från vad man känner i hjärtat.. 😆 //smulan Låt hjärtat tala... det ÄR smart 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 18 februari 2005 Dela Postat 18 februari 2005 Jag hörde att Micke Jackson skulle göra en cover av den gamla Who-låten "The kids are alright" ..... 🙂 ...som ju är skriven av Pete Townshend ..... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.