Ken Kängström Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 (redigerat) Här sitter man och trycker konstant på "visa nya inlägg". Men vad händer här? Inte ett skit periodvis. Nu vill jag se roliga inlägg. Ös nu fö saudan. 😉 Redigerat 15 februari 2005 av addic59 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Ghaa 🙂 , inte så lätt. Influensa och feber är inte inspirerande. Kanske läge för en "Neko´s Addiction II" så man piggnar till lite... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 15 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 15 februari 2005 Ghaa 🙂 , inte så lätt. Influensa och feber är inte inspirerande. Kanske läge för en "Neko´s Addiction II" så man piggnar till lite... 😄 Jobbar på det =). ar haft mycket att göra på sistone, och har desutom lovat mer än jag kunnat hålla men det ska tas tag i nu. Förresten Slaptap. Kolla din mejl =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Ja, jag hade tänkt börja lägga upp lite musik nu snart när jag börja ha lite mer fullständiga...snuttar. Äsha. Det står still med allt för mig. Muffins har jag inte mufflat ihop på evigheter heller... 😄 Vad göra? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 15 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 15 februari 2005 Startar föreningen ARM. Anonyma rastlösa musikers förbund? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
april second Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Varför gör du inte musik istället för att hänga här hela tiden? 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 15 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 15 februari 2005 Varför gör du inte musik istället för att hänga här hela tiden? 😄😄 Vet inte hur man gör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Varför gör du inte musik istället för att hänga här hela tiden? 😄 😆 Vet inte hur man gör. Man tager eller hyr/lånar - köper ett accord och spelar på det... en bra början på en musik. eller heter det ett musik ??? 🙂 🙂 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 En Honda Accord är inte helt fel.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Finns många människor i Sverige som jobbar på ackord... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 HAH HAH HAH HAH ...den va bra. 🙂 Fast jag är kompledig 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Ghaa 🙂 , inte så lätt. Influensa och feber är inte inspirerande. Kanske läge för en "Neko´s Addiction II" så man piggnar till lite... 😆 Väntar på lite feta guror... Fixat strängen än Addic? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 (redigerat) Finns många människor i Sverige som jobbar på ackord... Det lär vara sant att Pusjkins (tjejband linköping) bassist ett år drog av ett par hundralappar för Barréackord i självdeklarationen. Redigerat 16 februari 2005 av Vallhagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Finns många människor i Sverige som jobbar på ackord... Det lär vara sant att Pusjkins (tjejband linköping) bassist ett år drog av ett par hundralappar för Barréackord i självdeklarationen. mohahaha! är det inte så att hon stämmer basen efter sin G-punkt också? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 *host* *harkel* 😉😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Ghaa 😉 , inte så lätt. Influensa och feber är inte inspirerande. Kanske läge för en "Neko´s Addiction II" så man piggnar till lite... 🙂 Väntar på lite feta guror... Fixat strängen än Addic? 😉 Hade faktiskt en del fräcka basprylar i åtanke som jag tänkt skicka till er....men när jag väl fick tid till att starta studion så hade allt trillat bort ur skallen...*suck*. 🙂 Men men, poppar väl upp igen *snörvel*... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 hmmm... kanske ska slänga upp nåt hemmaknåp för sågning då... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Jag har nåt att säga: Det ÄR rätt gött att leva! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Att käften glappar behöver nödvändigtvis inte betyda att man lever.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Bakom varje framgångsrik man står en förvånad kvinna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Bakom varje kvinna står en förvirrad svärmor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 16 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 16 februari 2005 Bakom varje kvinna står en förvirrad svärmor... Bakom varje öra finns en boll? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Bakom varje kvinna står en förvirrad svärmor... Bakom varje öra finns en boll? Nä, bakom varje boll finns ingen baksida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Bakom varje kvinna står en förvirrad svärmor... Bakom varje öra finns en boll? Nä, bakom varje boll finns ingen baksida. det har svärmor så det räcker och blir över... *springer, duckar, aj* 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 På varje bakgård finns en boll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Appropå "bakgård" några nya mufflins recept ?? typ blåbär-apelsinsill eller så... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Jag skulle vilja skriva ett inlägg i den här tråden... men jag kom fan inte på nåt roligt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Ghaa 😆 , inte så lätt. Influensa och feber är inte inspirerande. Kanske läge för en "Neko´s Addiction II" så man piggnar till lite... 🙂 Väntar på lite feta guror... Fixat strängen än Addic? 😆 Hade faktiskt en del fräcka basprylar i åtanke som jag tänkt skicka till er....men när jag väl fick tid till att starta studion så hade allt trillat bort ur skallen...*suck*. 🙁 Men men, poppar väl upp igen *snörvel*... Det kommer fler grejjor. men kämpa på! Ska bli skoj att höra 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Appropå "bakgård" några nya mufflins recept ?? typ blåbär-apelsinsill eller så... muffins bageriet som ligger här på gatan där jag bor har massa skumma smaker,. Tx; Lök/basilika eller sparris/skinka osv.. aldrig vågar provat dom... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Har vi ingen IRC-kanal då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.