Jump to content
Annons

Säg nåt någon.


Ken Kängström

Recommended Posts

Annons
Ghaa 🙂 , inte så lätt. Influensa och feber är inte inspirerande. Kanske läge för en "Neko´s Addiction II" så man piggnar till lite... 😄

Jobbar på det =). ar haft mycket att göra på sistone, och har desutom lovat mer än jag kunnat hålla men det ska tas tag i nu. Förresten Slaptap. Kolla din mejl =).

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför gör du inte musik istället för att hänga här hela tiden?  😄  😆

Vet inte hur man gör.

Man tager

eller

hyr/lånar - köper

ett accord

och spelar på det...

en bra början på en musik.

eller heter det ett musik ??? 🙂

🙂

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ghaa 🙂 , inte så lätt. Influensa och feber är inte inspirerande. Kanske läge för en "Neko´s Addiction II" så man piggnar till lite... 😆

Väntar på lite feta guror... Fixat strängen än Addic? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns många människor i Sverige som jobbar på ackord...

Det lär vara sant att Pusjkins (tjejband linköping) bassist ett år drog av ett par hundralappar för Barréackord i självdeklarationen.

mohahaha!

är det inte så att hon stämmer basen efter sin G-punkt också? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ghaa  😉 , inte så lätt. Influensa och feber är inte inspirerande. Kanske läge för en "Neko´s Addiction II" så man piggnar till lite... 🙂

Väntar på lite feta guror... Fixat strängen än Addic? 😉

Hade faktiskt en del fräcka basprylar i åtanke som jag tänkt skicka till er....men när jag väl fick tid till att starta studion så hade allt trillat bort ur skallen...*suck*. 🙂 Men men, poppar väl upp igen *snörvel*...

Link to comment
Dela på andra sajter

hmmm... kanske ska slänga upp nåt hemmaknåp för sågning då... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ghaa  😆 , inte så lätt. Influensa och feber är inte inspirerande. Kanske läge för en "Neko´s Addiction II" så man piggnar till lite... 🙂

Väntar på lite feta guror... Fixat strängen än Addic? 😆

Hade faktiskt en del fräcka basprylar i åtanke som jag tänkt skicka till er....men när jag väl fick tid till att starta studion så hade allt trillat bort ur skallen...*suck*. 🙁 Men men, poppar väl upp igen *snörvel*...

Det kommer fler grejjor. men kämpa på! Ska bli skoj att höra 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Appropå "bakgård"

några nya mufflins recept ??

typ blåbär-apelsinsill eller så...

muffins bageriet som ligger här på gatan där jag bor har massa skumma smaker,. Tx; Lök/basilika eller sparris/skinka osv.. aldrig vågar provat dom...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...