Jump to content
Annons

Säg nåt någon.

Ken Kängström

Recommended Posts

Annons
Ghaa 🙂 , inte så lätt. Influensa och feber är inte inspirerande. Kanske läge för en "Neko´s Addiction II" så man piggnar till lite... 😄

Jobbar på det =). ar haft mycket att göra på sistone, och har desutom lovat mer än jag kunnat hålla men det ska tas tag i nu. Förresten Slaptap. Kolla din mejl =).

Dela på andra sajter

Varför gör du inte musik istället för att hänga här hela tiden?  😄  😆

Vet inte hur man gör.

Man tager

eller

hyr/lånar - köper

ett accord

och spelar på det...

en bra början på en musik.

eller heter det ett musik ??? 🙂

🙂

😛

Dela på andra sajter

Ghaa 🙂 , inte så lätt. Influensa och feber är inte inspirerande. Kanske läge för en "Neko´s Addiction II" så man piggnar till lite... 😆

Väntar på lite feta guror... Fixat strängen än Addic? 🙂

Dela på andra sajter

Finns många människor i Sverige som jobbar på ackord...

Det lär vara sant att Pusjkins (tjejband linköping) bassist ett år drog av ett par hundralappar för Barréackord i självdeklarationen.

mohahaha!

är det inte så att hon stämmer basen efter sin G-punkt också? 😉

Dela på andra sajter

Ghaa  😉 , inte så lätt. Influensa och feber är inte inspirerande. Kanske läge för en "Neko´s Addiction II" så man piggnar till lite... 🙂

Väntar på lite feta guror... Fixat strängen än Addic? 😉

Hade faktiskt en del fräcka basprylar i åtanke som jag tänkt skicka till er....men när jag väl fick tid till att starta studion så hade allt trillat bort ur skallen...*suck*. 🙂 Men men, poppar väl upp igen *snörvel*...

Dela på andra sajter

hmmm... kanske ska slänga upp nåt hemmaknåp för sågning då... 😆

Dela på andra sajter

Ghaa  😆 , inte så lätt. Influensa och feber är inte inspirerande. Kanske läge för en "Neko´s Addiction II" så man piggnar till lite... 🙂

Väntar på lite feta guror... Fixat strängen än Addic? 😆

Hade faktiskt en del fräcka basprylar i åtanke som jag tänkt skicka till er....men när jag väl fick tid till att starta studion så hade allt trillat bort ur skallen...*suck*. 🙁 Men men, poppar väl upp igen *snörvel*...

Det kommer fler grejjor. men kämpa på! Ska bli skoj att höra 😆

Dela på andra sajter

Appropå "bakgård"

några nya mufflins recept ??

typ blåbär-apelsinsill eller så...

muffins bageriet som ligger här på gatan där jag bor har massa skumma smaker,. Tx; Lök/basilika eller sparris/skinka osv.. aldrig vågar provat dom...

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.