Majken Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 😉😄🙂Tjohooo! Nattis är tillbaka!! Välkommen tillbaks!! 🙂 Visst fan känns det bra? Verkar som han vilat upp sig dessutom, har inte sett så arga inlägg från honom på en lång tid. Trodde nästan att han blivit lite blödig ett tag 😆 Välkommen åter Nattvaktaren! 🙂 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Jag funderar fan på att montera ihop lite muffins.... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Jag funderar fan på att montera ihop lite muffins.... 😉 Då kan jag bli din officiella saftblandare? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Jag funderar fan på att montera ihop lite muffins.... 😉 Då kan jag bli din officiella saftblandare? 😄 Jafan bra idé. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Jag funderar fan på att montera ihop lite muffins.... 😉 Då kan jag bli din officiella saftblandare? 😄 Saft och muffins? 😆 Sehr mümsich... Jag står för tårtan och lasse mongo för brännvinet! 🙂 (ojsan.. glider visst lite OT här... menmen Muffins är gott) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Jag gör allt för att kapa andras trådar MOUAAHAHAHAA..... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 (redigerat) Altså en fikakväll med Grahn, Brojd, Lasse Mongo och addic och givetvis stjärnan Nattis =). Eller försöker ni locka fram en bögarnas afton? 😉 Redigerat 15 februari 2005 av addic59 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 Fika är alltid trevligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Äntligen någon som kan styra upp demotrådarna igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Kom igen nattis släng upp lite näsblodstechno. Jag är nyfiken på hur det låter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Kom igen nattis släng upp lite näsblodstechno. Jag är nyfiken på hur det låter... Ja absolut. Släng upp något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 17 februari 2005 Dela Postat 17 februari 2005 Jag tycker att Nattvaktarens nya lilla bild är mesig. Jag tycker han(?) har tappat stinget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perdefinition Postat 18 februari 2005 Dela Postat 18 februari 2005 Jag tycker att Nattvaktarens nya lilla bild är mesig. Jag tycker han(?) har tappat stinget. Säger århundradets fjolla... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 18 februari 2005 Dela Postat 18 februari 2005 Jag tycker att Nattvaktarens nya lilla bild är mesig. Jag tycker han(?) har tappat stinget. Jag tycker hon(!) är rätt så fin och feminin på bilden faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 18 februari 2005 Dela Postat 18 februari 2005 Jag tycker att Nattvaktarens nya lilla bild är mesig. Jag tycker han(?) har tappat stinget. Säger århundradets fjolla... Fram för fler fjollor på det här forumet! Förresten vad är fjolligt, spandex eller plysch? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 18 februari 2005 Dela Postat 18 februari 2005 Jag tycker att Nattvaktarens nya lilla bild är mesig. Jag tycker han(?) har tappat stinget. Säger århundradets fjolla... Fram för fler fjollor på det här forumet! Förresten vad är fjolligt, spandex eller plysch? Skulle spandex vara fjolligt? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 februari 2005 Dela Postat 18 februari 2005 Latex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 18 februari 2005 Dela Postat 18 februari 2005 en hel tråd om våran lilla nattis men personen i egen hög person har inte gjort ett ända inlägg:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 18 februari 2005 Dela Postat 18 februari 2005 en hel tråd om våran lilla nattis men personen i egen hög person har inte gjort ett ända inlägg:P En stolt man av principer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 18 februari 2005 Dela Postat 18 februari 2005 en hel tråd om våran lilla nattis men personen i egen hög person har inte gjort ett ända inlägg:P En stolt man av principer? jepp o vem har sagt att principer är av ondo? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 21 februari 2005 Dela Postat 21 februari 2005 Ahmen..grabbar..ni måste ju locka med något som Nattvaktaren tycker om.. börja dribbla om Soundblaster t.e.x eller fråga om han bakat några sköna fullkornsbullar på länge... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 februari 2005 Dela Postat 21 februari 2005 har en fullkornsBlaster balanserade INgångar eller är det bara UT ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 21 februari 2005 Dela Postat 21 februari 2005 har en fullkornsBlaster balanserade INgångar eller är det bara UT ? ja..men ljudet är lite grynigt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2005 Dela Postat 21 februari 2005 har en fullkornsBlaster balanserade INgångar eller är det bara UT ? ja..men ljudet är lite grynigt 😆 HAH HAH HAH HAH 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 21 februari 2005 Dela Postat 21 februari 2005 Så kul att ni bryr er om mig. Det är jag inte värd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 21 februari 2005 Dela Postat 21 februari 2005 Så kul att ni bryr er om mig.Det är jag inte värd. Jo, DU är bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 februari 2005 Dela Postat 21 februari 2005 Så kul att ni bryr er om mig.Det är jag inte värd. Jo, DU är bäst. Håller med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 februari 2005 Dela Postat 21 februari 2005 Så kul att ni bryr er om mig.Det är jag inte värd. Grahn kan fixa en MuffinsFestival så kan du vara värd 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 21 februari 2005 Dela Postat 21 februari 2005 Så kul att ni bryr er om mig.Det är jag inte värd. Grahn kan fixa en MuffinsFestival så kan du vara värd 😉 Men halllååååå.... Saften da? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 17 mars 2005 Dela Postat 17 mars 2005 Ha ha ha ha, i ett anfall av humor kunde jag inte låta bli att blåsa liv i denna tråd ha ha ha ha ha 😉😛 ha ha ha ha ha ha ha 🙂 ha ha ah ah qhaa ha ha ha ha aha ha ha ah aha ha ha ha ah aha 😆 ha ha aha ha ha ha ha ha ha, jag har inte tid med sånt här just nu 😆 men det här kunde jag inte motstå...ha ha ha ha 😆 Tror jag ska bli komiker, ho ho 😆 ho ho ho ho ho , ha ha 😆 ha ha åh jag kräks ! ! ghaaa ah eh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.