Jump to content
Annons

Nattvaktarn är tillbaka!

Majken

Recommended Posts

😉😄🙂

Tjohooo! Nattis är tillbaka!!

Välkommen tillbaks!! 🙂

Visst fan känns det bra? Verkar som han vilat upp sig dessutom, har inte sett så arga inlägg från honom på en lång tid. Trodde nästan att han blivit lite blödig ett tag 😆

Välkommen åter Nattvaktaren! 🙂

/Majken

Dela på andra sajter

Annons
Jag funderar fan på att montera ihop lite muffins.... 😉

Då kan jag bli din officiella saftblandare? 😄

Saft och muffins? 😆

Sehr mümsich...

Jag står för tårtan och lasse mongo för brännvinet! 🙂

(ojsan.. glider visst lite OT här... menmen Muffins är gott)

Dela på andra sajter

Jag tycker att Nattvaktarens nya lilla bild är mesig. Jag tycker han(?) har tappat stinget.

Säger århundradets fjolla...

Fram för fler fjollor på det här forumet! Förresten vad är fjolligt, spandex eller plysch?

Skulle spandex vara fjolligt? 😎

Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Ha ha ha ha, i ett anfall av humor kunde jag inte låta bli att blåsa liv i denna tråd ha ha ha ha ha 😉😛

ha ha ha ha ha ha ha 🙂 ha ha ah ah qhaa ha ha ha ha aha ha ha ah aha ha ha ha ah aha 😆 ha ha aha ha ha

ha ha ha ha, jag har inte tid med sånt här just nu 😆 men det här kunde jag inte motstå...ha ha ha ha 😆

Tror jag ska bli komiker, ho ho 😆 ho ho ho ho ho , ha ha 😆 ha ha åh jag kräks ! ! :rolleyes:

ghaaa

ah

eh

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.