jontah Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Hej! Söker efter en aktiv trance producent som möjligtvis också har kunskap och har gjort en del house tracks. Det jag söker är inte någon som är "hyffsat bra på genren", utan verkigen kan tricks och knep inom genren och som har lång efarenhet av produktion inom genren trance. Skulle vara intressant att sitta med, lära och ta del av knep, samt betala för privatlektioner. Det är en stor fördel om du använder dig utav Logic, vilket jag använder till att prodda. Vill du tjäna en slant på detta? Hör av dig! Väntar på svar 🙂
foffe87 Postat 30 augusti 2011 Postat 30 augusti 2011 Är även jag intresserad att vara med på liknande och lära mig mer. Vart finns du någon stans? Kanske går att samordna något? Själv är jag mest i Norrköping och Örebro.
Ludwig Koz Postat 30 augusti 2011 Postat 30 augusti 2011 Även jag är intresserad, dock inte av trance men av house-musik. Bor utanför Stockholm och använder mig av Logic.
Johan Brynte Postat 14 september 2011 Postat 14 september 2011 Tja är erfaren men andvänder FL studio och har även gjort en del VST instrument som jag sj andvänder. 😉
Wavebreaker Postat 14 september 2011 Postat 14 september 2011 (redigerat) Jag kan nog bidra med lite tips och tricks 🙂 Använder FL jag med. Vill inte ta betalt för nånting. Redigerat 14 september 2011 av Wavebreaker
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.