D Vibe Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 (redigerat) Tjo. Jag gjorde ett test på http://www.alkoholprofilen.se/ .. Uppenbarligen har jag inget som helst att oroa mig för, förutom att jag är rätt lite rock'n'roll (vilket iofs för egen del snarare är positivt än negativt 😛). Jag dricker mer än hela 12% av befolkningen och hamnade längst ner på skalan mellan ofarligt och farligt. 🙂 Var hamnar ni? Svara ärligt nu... Dock måste ni ju naturligtvis inte delge svaret här, men det kanske kan vara en väckarklocka för en del... Redigerat 7 augusti 2011 av D Vibe
D Vibe Postat 7 augusti 2011 Trådstartare Postat 7 augusti 2011 SadamJR: Nej, det gör det inte, och därför skrev jag redan i första posten följande: Var hamnar ni? Svara ärligt nu... Dock måste ni ju naturligtvis inte delge svaret här, men det kanske kan vara en väckarklocka för en del...
Valle Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jag tycker att jag sammantaget dricker alldeles för mycket/för ofta, men det tyckte inte Alkoholprofilen. Så det är ett jävla skittest!
debatt Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Kort och koncist: Din alkoholkonsumtion är ofarlig. Skulle bli väldigt förvånad över ett annat svar eftersom jag inte har någon.
Vallhagen Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jag kommer faktiskt inte igenom fråga 10, "kalendern"... ibland är man ett nät-UFO. tjong
debatt Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jag kommer faktiskt inte igenom fråga 10, "kalendern"... ibland är man ett nät-UFO. tjong Klicka Nästa där.
Fidden Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Jag kommer faktiskt inte igenom fråga 10, "kalendern"... ibland är man ett nät-UFO. tjong hade samma problem, men kunde klicka på nästa efter att jag valt minst 2 dagar.
Vallhagen Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Klicka Nästa där. Tack för svar. Men "Nästa" är liksom greyed out både innan och sedan jag har kryssat i mina dagar i kalendern.
debatt Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Tack för svar. Men "Nästa" är liksom greyed out både innan och sedan jag har kryssat i mina dagar i kalendern. Konstigt. Då funkar inte sidan nu med andra ord. Inte fel på ditt datorkunnande.
Dingbats Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Man måste välja minst en "mycket"-dag i kalendern.
debatt Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Man måste välja minst en "mycket"-dag i kalendern. Nej... 😆 Jag valde inga dagar eller mängder alls nånstans. Det kanske var därför hela skiten kollapsa' 😆
D Vibe Postat 8 augusti 2011 Trådstartare Postat 8 augusti 2011 Det där var testets stora minus, att man var tvungen att välja en "mycket" och en "måttlig"-dag .. Under en månad dricker jag varken "mycket" eller "måttligt", det handlar snarare om under kanske en fem års-period att jag skulle dricka "mycket" 🙂 .. Antagligen kommer jag aldrig nånsin dricka "mycket" igen.
debatt Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Det där var testets stora minus, att man var tvungen att välja en "mycket" och en "måttlig"-dag .. Under en månad dricker jag varken "mycket" eller "måttligt", det handlar snarare om under kanske en fem års-period att jag skulle dricka "mycket" 🙂 .. Antagligen kommer jag aldrig nånsin dricka "mycket" igen. Konstigt! 😳 Jag behövde inte välja det, utan kunde välja helt sanningsenligt hela vägen fram till resultatet.
Vallhagen Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Man måste välja minst en "mycket"-dag i kalendern. Ja se på fan, så var det. Då funkar ju inte testet alls om man dricker "mycket" kanske en eller två gånger om året. På det hela taget ett dåligt och missvisande test. Språkligt pissig (vad betyder egentligen "du verkar dricka det mesta vid ett eller två tillfällen"? Det mesta? Ett eller två tillfällen av vadå?), med ibland otillräckliga svarsalternativ. Men framförallt, om man inte erbjuds teknisk möjlighet att fylla i kalendern sanningsenligt, så kan man ju inte få nåt resultat alls. Hur som helst så klickade jag mig igenom. Men det blev ju mest i "testa-testet-syfte", eftersom kalendern inte funkade.
debatt Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Det var nog mitt fel då. F'låt... 😊 Jag satte ju "0" på allt och det hade de väl inte räknat med.
Vallhagen Postat 9 augusti 2011 Postat 9 augusti 2011 Det var nog mitt fel då. F'låt... 😊 Jag satte ju "0" på allt och det hade de väl inte räknat med. Haha. Ja dumma dig! För varje nolla dom får in, så måste nästa testare kompensera med minst två helrör i veckan! Allt för balansen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.