mpson Postat 6 augusti 2011 Dela Postat 6 augusti 2011 Hej, alla musikvänner Jag håller på att bygga en studio avdelat med kontrollrum och sångrum, problemet är att jag inte vet vad jag ska få tag i kontakter att sätta på kontrollrummets vägg och motsvarande sångrummets vägg för exempelvis mikrofon (din) och balanserade anslutningar, finne detta att få tag i så jag bygga in detta i rummen? Snälla behöver hjälp. //Mpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pirateKING Postat 6 augusti 2011 Dela Postat 6 augusti 2011 Tjena! Har inte thomann sånt? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drängen Postat 6 augusti 2011 Dela Postat 6 augusti 2011 http://www.thomann.de Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ridpojken Postat 6 augusti 2011 Dela Postat 6 augusti 2011 Tror annars att ELFA kan ha lite sånt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mpson Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 6 augusti 2011 Hej och tack för snabba svar, ska genast kolla. //Mpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mpson Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 6 augusti 2011 Hej, igen Hittade kontakter på företaget ELKA, tog tid att hitta. Ska bara få reda på priset nu, men jag måste ha detta. Hittar ni andra leverantörer skriv gärna..... //Mpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mpson Postat 6 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 6 augusti 2011 OOPS! Fel leverantör....ELKO menar jag //Mpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wellness music Postat 6 augusti 2011 Dela Postat 6 augusti 2011 Om det är kontaktdon och stagebox/paneler för audiosignal du menar så är nog Thomans priser svåra att spöa. Försök undvika infälld installation om du har möjlighet. Både vad det gäller signal och starkström. / Björn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mpson Postat 7 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 7 augusti 2011 Ok, tack för tipset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.