Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

gammal tråd som jag tänkte jag bumpar upp en vända på aktuella ämnen igen.

hjälpte mig mycket i början i mixing havet.

om den här sidan jag hitta när ja satt o googla massa "How to"s.

Den heter AudioTuts.....

Min länk

Har precis hittat den så kan inte direkt gå i god för att man blir nån expert av den

Men där är en VÄLDIGT massa tutorials, många av dom "****** for beginner",

Väldigt genomgående med "steg för steg" indelning... finns tutorials för massa studio-program med.

Ableton

Logic

Cubase

Reason

Pro Tools

FL studio

En hel kategori bara med Mixing/Mastering Tutorials

Har suttit hela kvällen o satt in tutorials på "mina favoriter" så ja ska hitta dom lättare...

Det blev 131 TUTORIALS sammalagt. lite överväldigande....men dom har en flik i menyn där du kan välja "Basics" där alla beginners tutorials e samlade....

hoppas den hjälper..

Redigerat av DaCriLL
Annons
Postat

Kanon bra sida, tack!

Postat

Jag gick igenom hälften av de där för några månader sedan. En nackdel är ju att man tydligen måste vara någon form av medlem för att få tillgång till fullversioner.

50 spänn i månaden, typ, men det kan det vara värt.

• 6 månader senare...
Postat

tar och bumpar denna tråden, då de va ett tag sen jag posta den,

hjälpte mig mycket i början. så den får en vända till på aktuella ämnen.

Postat

Ok boys, det finns redan en nitad topic för länkar så jag saxar ut era små nuggets och samlar allt där.. aight.

Skicka PM med godsakerna i fortsättningen så blir den nitade listan bara bättre o bättre.. o bättre.. o bättre

Postat

Ok boys, det finns redan en nitad topic för länkar så jag saxar ut era små nuggets och samlar allt där.. aight.

Skicka PM med godsakerna i fortsättningen så blir den nitade listan bara bättre o bättre.. o bättre.. o bättre

aufan, visste jag inte, slängde upp denna tråden när jag va dagsny på forumet, satt o flummade nu och tänkte bumpa upp den igen. du kan ju ta bort tråden om du vill.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.