Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Behöver byta upp mig. Har tidigare haft en UX2, men nu ska det spelas in trummor osv. och då behövs ju åtminstone 8 kanaler. Har spanat in en SM PRO Audio pr8e ( http://www.thomann.de/se/sm_pro_audio_pr_8_e.htm ) Vill inte betala alltför mycket pengar, och är heller inte ute efter superduper grejer. Så därför blev jag sugen på denna. Jag är dock medveten om att SM Pro audio inte har något vidare omdömme, men denna produkt har jag läst mycket både bra och dåligt om. Är det någon som vet något mer specifikt kring denna? Alla svar uppskattas.

Peace / Nygren

Annons
Postat

Jag har ingen erfarenhet av just den. men jag tänkte bara dubbelkolla; är du medveten om att det är en preamp du kollar på och inte ett ljudkort?

Postat (redigerat)

Jag har ingen erfarenhet av just den. men jag tänkte bara dubbelkolla; är du medveten om att det är en preamp du kollar på och inte ett ljudkort?

😮 Plusetta på det!

Angående SM PRO pre:n säger jag:

Väsnades väldigt mycket när man drog på gainen.

F ö tipsar jag om:

Presonus Firestudio Project 3695kr

Focusrite Saffire Pro 40 4195kr

Vänligen,

CHAE

Redigerat av CHAE

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.