BurninSven (oregistrerad) Postat 30 juli 2011 Postat 30 juli 2011 Soundflower verkar inte funka bra med Lion så jag undrar hur gör man?
Björn Olsberg Postat 31 juli 2011 Postat 31 juli 2011 Antingen väntar man snällt och hoppas på att något händer eller så kontaktar man utvecklaren för att poängtera att produkten inte fungerar med Lion. Om tillräckligt många gör det, kan ju utvecklaren prioritera att fixa problemet. 🙂 Från http://code.google.com/p/soundflower/ Initial support for the development and maintenance of Soundflower was provided by Cycling '74. Recent updates have been made by Tim Place of Cycling '74 and Electrotap. Till vänster på sidan ovan under Members, finns Tim. Klicka på hans adress som är förkortad för att förhindra att han får spam. När du har klickat på hans adress och kommit till nästa sida, klicka på de tre förkortande punkterna i hans adress och skriv in captcha-koden. Voila, där har du hans e-postadress. Lycka till!
BurninSven (oregistrerad) Postat 29 oktober 2011 Postat 29 oktober 2011 Tack för svar ursäkta dröjsmålet glömde detta så fort jag hittade en lösning, själviskt men sant. Här är en tillfällig lösning, ladda hem zipfilen och installera kextet så ska det funka i basicläget. Ingen möjlighet att mecka med inställningar men det funkar så länge. http://kineme.net/forum/General/soundflowerforlion
BluesBoy Postat 29 oktober 2011 Postat 29 oktober 2011 Vad exakt funkar inte? Jag har kört SF på Lion och det verkar funka för mig. 😳
BurninSven (oregistrerad) Postat 31 oktober 2011 Postat 31 oktober 2011 Gött att det funkar för dig. Många rapportera att det inte rullar bra med lejonet och det var samma för mig (det blir oljud).
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.