Jump to content
Annons

Soundflower med Lion

Recommended Posts

BurninSven (oregistrerad)
Postat

Soundflower verkar inte funka bra med Lion så jag undrar hur gör man?

Annons
Postat

Antingen väntar man snällt och hoppas på att något händer eller så kontaktar man utvecklaren för att poängtera att produkten inte fungerar med Lion. Om tillräckligt många gör det, kan ju utvecklaren prioritera att fixa problemet. 🙂

Från http://code.google.com/p/soundflower/

Initial support for the development and maintenance of Soundflower was provided by Cycling '74. Recent updates have been made by Tim Place of Cycling '74 and Electrotap.

Till vänster på sidan ovan under Members, finns Tim. Klicka på hans adress som är förkortad för att förhindra att han får spam. När du har klickat på hans adress och kommit till nästa sida, klicka på de tre förkortande punkterna i hans adress och skriv in captcha-koden. Voila, där har du hans e-postadress. Lycka till!

• 2 månader senare...
Postat

Tack för svar ursäkta dröjsmålet glömde detta så fort jag hittade en lösning, själviskt men sant.

Här är en tillfällig lösning, ladda hem zipfilen och installera kextet så ska det funka i basicläget. Ingen möjlighet att mecka med inställningar men det funkar så länge.

http://kineme.net/forum/General/soundflowerforlion

Postat

Gött att det funkar för dig. Många rapportera att det inte rullar bra med lejonet och det var samma för mig (det blir oljud).

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.