Jump to content
Annons

Nu får ni ta skärpa er!


Erik Hofstein (oregistrerad)

Recommended Posts

Erik Hofstein (oregistrerad)

Jag har aldrig blivit behandlad på det här visset i hela mitt liv, jag har blivit anklagad för en del av medlemmar att skapa en hemsk sida:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=7804

Jag vill att medlemmar upphör genast att skriva sådana här saker om andra medmänniskor. Jag blivit förtalad för mycket på detta forum. Jag har kommit tillbaka till detta forum, bestämt mig för att vara vänligare. Men att vissa individer skriver ner mig hela tiden de får tillfälle. Allt ifrån jag inte är välkommen till att jag socialt inkompetent.

Jag tycker del medlemmar borde öva sin empati inför andra medlemmar. Man behandlar inte människor på det här visset. Jag tycker ärliga och starka medlemmar med civil kurage skall inte hålla tyst.

Jag önskar att alla blir vänligare mot varandra.

Mvh,

Erik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Erik.

Sluta att ta åt dig för vad folk säger. De känner inte dig, kom ihåg det. Det sämsta man kan göra på ett elektroniskt forum är att börja ta saker som folk skriver personligt, då slutar det allt som oftast i katastrof.

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

ja du.. det verkar ju lite trist det här.. men som alltid bör man komma ihåg att detta är internet.. platsen gud glömde.. där det är oerhört svårt att avläsa vad en person egentligen menar med det den skriver.. det som är väldigt hårt och nedsättande för dig kanske är "vardagsmat" för någon annan och givetvis vice versa.. missuppfattningar sker barnsligt enkelt på internet, jag menar inte att de personer som betett sig illa mot dig inte i viss mån menat det.. men jag tror inte heller att de varit ute efter att såra eller skada.. ibland blir det ju fel, och oftare på internet än i verkligheten.. (anser jag) 😛

mvh //smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig blivit behandlad på det här visset i hela mitt liv, jag har blivit anklagad för en del av medlemmar att skapa en hemsk sida:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=7804

Jag vill att medlemmar upphör genast att skriva sådana här saker om andra medmänniskor. Jag blivit förtalad för mycket på detta forum. Jag har kommit tillbaka till detta forum, bestämt mig för att vara vänligare. Men att vissa individer skriver ner mig hela tiden de får tillfälle. Allt ifrån jag inte är välkommen till att jag socialt inkompetent.

Jag tycker del medlemmar borde öva sin empati inför andra medlemmar. Man behandlar inte människor på det här visset. Jag tycker ärliga och starka medlemmar med civil kurage skall inte hålla tyst.

Jag önskar att alla blir vänligare mot varandra.

Mvh,

Erik

Ja vad ska man säga... 😎

Jag tycker att du Erik skriver en låt om detta hemska som du har blivit utsatt för.

Vem vet det kanske blir en HIT.. 😛

A.D

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)

Jag har nog varit provocerande och bestämd i mina åsikter. Efter jag tänkt efter insåg jag att kanske provocerat fram detta genom mina ärliga åsikter. Jag är ofta inte politiskt korrekt i min åsikter talar ofta direkt ifrån mitt stora hjärta! Men bara för att man inte besitter med "rätt" åsikter och följer strömmen som döda fiskar. Jag märkt på internet eller detta forum att vissa åsikter inte är socialt vedertagna. Dessa bemöts då med dumhet och enkla korkade inlägg som nedvärderar personen som skriver. Jag tänker inte ta åt mig. Men jag tycker det bara är sorgligt att se att personer som inte kan bemöta något de inte håller med om än på annat sätt att göra sig roliga över personer. Det uppvisar inget annat än svaghet och ren dumhet

Jävla skitstövlar säger jag rent ut!

Redigerat av Erik Hofstein
Link to comment
Dela på andra sajter

Erik: När du kom till forumet förra gången, så gick du fram som en ångvält själv som ny medlem och fick mycket skit för det. Nu går andra hårt fram emot dig. Inte så konstigt kanske, eftersom folk tråkigt nog kan vara väldigt långsinta ibland... Det blir nog på något sätt som en märklig liten hämnd, kan jag tänka. 😛😎

Jag tycker dock att man borde ha som utgångspunkt att när du nu efter lång tid vågar komma tillbaks till forumet (jag måste säga att det är modigt gjort att komma tillbaks - utan att ta en pseudonym), så har du förmodligen hunnit lära dig mer om hur man "umgås" på forumet - och folk som blev stötta av dina inlägg tidigare, borde ha vett nog att välkomna dig förutsättningslöst och dra ett streck över det som har hänt tidigare...

Somliga har inte lärt sig använda smileys för att markera att de skämtar, så ibland ser kanske vissa inlägg allvarligare ut än de egentligen är - så du måste också försöka låta bli att ta allt som sägs på fullt allvar. När det gäller sakfrågor, så är det alltid seriösa diskussioner, men sådant som sägs i förbifarten under diskussionerna, är inte alltid så seriöst menat...

Jag välkomnar dig i alla fall hit - och ser fram emot att du kan bidra med dina kunskaper och ta del av alla andras. 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)

Jag tänker be Olsberg att ta bort mig ifrån detta forum. Jag har verkligen fått nog, det har ni nog fått av mig också med tanke på hur det hela har förlöpt. Jag har nog långt ifrån varit den populäraste medlemmen här.

Tackar för alla bra tips en del har gett mig.

Mvh,

Erik

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte , men det är en lite olustig historia. Hofstein - killen tror verkligen att vissa bara hatar honom och det läskiga är att Erik Hofstein tar det på fullt allvar och helt och hållet personligt.

Som den hobby-psykolog man är så tror jag att han har ett starkt behov att bli erkänd och är inte sen att vika ut totalt onödiga (och pinsamma) personliga detaljer , som ingen är intresserat av , när han uppfattar sig som undanskuffat.

Verkar märkligt att ändå göra en comeback med ett personligt meddelande om att "nu ska jag försöka bli snällare" när det vettigaste hade varit att be vederbörande plågoandar att dra åt he**vete och ta ner skylten från detta forum.

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Som den hobby-psykolog man är så tror jag att han har ett starkt behov att bli erkänd och är inte sen att vika ut totalt onödiga (och pinsamma) personliga detaljer , som ingen är intresserat av , när han uppfattar sig som undanskuffat.

Som hobby-psykolog skulle jag mer än gärna hinka bärs en hel kväll med Erik (om han nu mot förmodan är sån här på riktigt) bara för att det vore jäkligt underhållande att analysera och konfrontera en sån här IRL. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Precis som en del redan har sagt så ska du inte ta åt dig, överhuvudtaget! Det finns t.o.m. personer som inte förstår att andra ens kan ta

åt sig på internet utan bara ser det hela som ngt slags interaktivt-dataspel som ibland går ut på att reta ngn så mycket som bara är möjligt!

En del är ju vääldigt unga också (skulle inte förvånA* det allra minsta ifall det finns personer som är 10 år ibland de skrivande på forum där

majoriteten annars är över 20!)

Mvh A*

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Det finns t.o.m. personer som inte förstår att andra ens kan ta

åt sig på internet utan bara ser det hela som ngt slags interaktivt-dataspel som ibland går ut på att reta ngn så mycket som bara är möjligt!

Okej, du tror att internet är ett kommunkationsnät för intellektuellt stimulerande möten med medmänniskor för att tillgodogöra sig nya spännande kunskaper, hitta nya spännande recept på köttgryta, eller läsa nyheterna på CNN? Jag är ledsen om jag förstör din illusion, men internet är till för oss med små muskler som inte kan slå ner folk på krogen och behöver utlopp för sin ilska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Äsch vaffan!

Som man bäddar får man ligga helt enkelt! Han är bara en fejkad person som inte finns nån annanstans än just här på nätet.

Sen är det så pinsamt att skriva en sån här "tyck synd om mig"-pryl när han i själva fallet är den som varit mest arrogant och otrevlig.

Hoppas han aldrig kommer tillbaka...

Edit. Ostfest!

Redigerat av lavrell
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Det finns t.o.m. personer som inte förstår att andra ens kan ta

åt sig på internet utan bara ser det hela som ngt slags interaktivt-dataspel som ibland går ut på att reta ngn så mycket som bara är möjligt!

Okej, du tror att internet är ett kommunkationsnät för intellektuellt stimulerande möten med medmänniskor för att tillgodogöra sig nya spännande kunskaper, hitta nya spännande recept på köttgryta, eller läsa nyheterna på CNN? Jag är ledsen om jag förstör din illusion, men internet är till för oss med små muskler som inte kan slå ner folk på krogen och behöver utlopp för sin ilska.

- Nej nej, det där vara bara en myt som alla som inte kan vinna debatter på internet försöker intala sig själva är sann! (Om du bara visste hur många

"tungviktare" ifrån div olika brancher som smyg-tjaffsar på intenet, oj oj oj (Dock vara det självfallet alltid fördel att vara 1st fokuserad A*sperger 😆!))

Självklart hålla även många knäppoFläppo till på internet dock en hel del normala personer (dom kan helt enkelt bara inte låta bli!)

Mvh A*

Redigerat av A*udiomaniker
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänker be Olsberg att ta bort mig ifrån detta forum. Jag har verkligen fått nog, det har ni nog fått av mig också med tanke på hur det hela har förlöpt. Jag har nog långt ifrån varit den populäraste medlemmen här.

Tackar för alla bra tips en del har gett mig.

Mvh,

Erik

Tänkte be Olsberg ta bort dig? Ja att vara uppseendeväckande är väl lite din grej va? Alla normala människor hade bara slutat logga in men inte Erik. Nej, nej Erik ska förstås göra något så att världen verkligen förstår hur synd det är om honom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...