Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
nattvaktaren (oregistrerad)
Postat

Frågan är varför någon vill titta på hjärndöda hårspraymongon som sjunger dansbandslåtar för en schlagernazist?

Postat
Man får jobba med Logic. Bara en sån sak. 🙂

Ja... att få en glimt av programmet kanske motiverar att titta på't.

Postat
Frågan är varför någon vill titta på hjärndöda hårspraymongon som sjunger dansbandslåtar för en schlagernazist?

En viktig del av underhållningen har väl alltid varit att skratta åt folk...? 😄

Tycker att det är ett ganska så kul program, men jag förväntar mig inte direkt några musikaliska orgasmer... 😆

Har dock missat början av den här säsongen totalt.

Postat

En orsak e att Alex Schöld den blyge hockeyspelaren gick i min klass ett år på gymnasiet. Go go! Inte någon stark sångröst men var smart och tog hem veckofinalen senast!

Postat

Nej fy fan!!

Eftersom det tydligen är så här som framtidens "artister" ska skapas, så håller jag mig undan tills dom blivit sk "artister" åtminstone. Dessutom krockar programmet med några av de andra åtta timmarnas hjärndöda doku-såpor som jag bara måste se (eftersom det inte finns nå't annat att se) varje dag. Varför inte kombinera Fame Factory med nå't av extreme makeover-programmen, så kan dom få läppar/bröst/valfri kroppsdel fixade OCH lära sig sjunga samtidigt?

Postat
Jag hade jättetråkigt och slog på TVn under Fame Factory prime time, men då var det en tjej som hade äckligare tänder än Pomperipossa. Sedan dess har jag inte tittat.

🙁🙂😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.