Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej,

Jag söker en samarbetspartner/bollplank till mitt låtskrivande. Jag sitter hemma själv och skriver/spelar in men saknar då någon partner i detta.

Ett önskemål (ej krav) är att du även är duktig på inspelning/producera, tycker jag får sitta för länge med detta utan att nå det resultat jag vill.

Tjej/kille spelar ingen roll bara du har bra idéer, samarbetsvillig, duktig musiker och brinner för musik. Kan även tänka mig skriva låtar till andra.

Musiken är åt rockhållet och en del lungt (inte ballader) samtidigt är jag lyhörd för idéer. Exempellåt skickar jag om du kontaktar mig.

Jag är 41 år och bor i Lerum så allt av intresse runt Gbg med omnejd uppskattas.

Arvid

arvid.bertelsen@selectnet.se

Annons
Postat

Bor i Gävle -men undrar -är det rent modalt du vill ha ett bollplank som fungerar eller vilken funktion

skall ett bollplank uppfylla.

Om det är rent modala frågor kan jag ställa upp.

mvh

:rolleyes:

Postat

Hej,

Jag söker någon att samarbeta med i form av låtskriveri, idéer (arr) till mina egna låtar och vice versa och där vi tillsammans träffas för detta.

Men tack för erbjudandet 🙂

Mvh Arvid

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.