pxm Postat 26 juli 2011 Postat 26 juli 2011 (redigerat) Cubase occurded an ERROR: D.COM `synopsis exe`... ?????? hur ordnar jag detta ??? mvh đ Redigerat 26 juli 2011 av pxm
Linus Postat 26 juli 2011 Postat 26 juli 2011 Prova att installera om senaste version av eLC hÀrifrÄn: http://www.elicenser.net/en/latest_downloads.html 1
pxm Postat 26 juli 2011 TrÄdstartare Postat 26 juli 2011 Tack men har reden gjort det men felet finns kvar..... mvh
Claes Holmerup Postat 26 juli 2011 Postat 26 juli 2011 Kolla om det Àr nÄgon plugin som Àr boven, genom att exempelvis döpa om vstplugins-mappen och sedan starta Cubase. 1
peterT Postat 26 juli 2011 Postat 26 juli 2011 Har du installerat ngt pÄ datorn lr Àndrat pÄ ngt som kan ha orsakat problemet.
pxm Postat 26 juli 2011 TrÄdstartare Postat 26 juli 2011 har skickat skÀrmdumpar till supporten som lovat att de skall göra vad de kan.. postar lösningen i den hÀr trÄden sedan.. mvh
pxm Postat 26 juli 2011 TrĂ„dstartare Postat 26 juli 2011 tyvĂ€rr. jag skall skriva ett meddelande pĂ„ engelska de kan vidarebefodra till tyskland.... fan-jag vill ju spela in nu ju..... đ
pxm Postat 26 juli 2011 TrÄdstartare Postat 26 juli 2011 har hittat felet men vet inte hur jag ÄtgÀrdar det... jag har bockat för en ruta som tilllÄter windows att skydda Àven mina övriga program vid attack-inte enbart win 7 applikationer. det Àr troligtvis den instÀllningen som krÄnglar till det. nu vill jag bocka ur rutan för Žsecured objectŽheter det pÄ engelska -jag kommer ej ihÄg vad det heter pÄ svenska-men jag hittar inte tillbaka till applikationen. har kollat defender och brandvÀgg men hittar inte instÀllningen. finns det nÄgon som vet vad jag menar och hur jag hittar det i win 7????? mvh
peterT Postat 26 juli 2011 Postat 26 juli 2011 (redigerat) Ăr det Win7 inbyggda brandvĂ€gg? Vad har du mer Defender ngt spyware lr annat? Redigerat 26 juli 2011 av peterT
pxm Postat 26 juli 2011 TrÄdstartare Postat 26 juli 2011 kan vara brandvÀggen men hittar inte instÀllningen. har inget annat skydd pÄ datorn.. mvh
pxm Postat 26 juli 2011 TrÄdstartare Postat 26 juli 2011 Det kommer upp en brandvÀggsikon framför cubase ikonen som visar att den Àr skyddad-jag mÄste fÄ bort det...
pxm Postat 26 juli 2011 TrĂ„dstartare Postat 26 juli 2011 har testat-förr eller senare hittar jag vĂ€l rĂ€tt flik kanhĂ€nda.. đ
pxm Postat 27 juli 2011 TrĂ„dstartare Postat 27 juli 2011 Nu har jag varit i kontakt med windows supprot och har man en gĂ„ng kryssat i rutan att brandvĂ€ggen skall skydda program(den visas visst bara en gĂ„ng)kan man inte bocka ur den igen.Men man kan lĂ„ta brandvĂ€ggen slĂ€ppa igenom programm och tilllĂ„ta dem kommunuicera genom instĂ€llningar i brandvĂ€ggen.Detta fungarade ej för Cubase dock.SĂ„ jag blir tvingad att slĂ„ av brandvĂ€ggen dĂ„ jag skall anvĂ€nda Cubase.... Mitt rĂ„d till alla Win 7 anvĂ€ndare Ă€r att INTE kryssa i den rutan om att lĂ„ta brandvĂ€ggen skydda Ă€ven andra program Ă€n win 7 mvh đ
Claes Holmerup Postat 27 juli 2011 Postat 27 juli 2011 Stenkorkat att det inte gĂ„r att Ă€ndra, men bra att det gick att hitta en lösning. đ Skippa Windows-brandvĂ€ggen helt och kör med en mer flexibel brandvĂ€gg som exempelvis ZoneAlarm istĂ€llet, skulle nog vara mitt rĂ„d... đ
peterT Postat 27 juli 2011 Postat 27 juli 2011 http://www.sphinx-soft.com/Vista/order.html Program för att styra Win7 brandvÀgg, men jag vet inte om det gÄr att ta bort din instÀllning, jag har ej provat programmet heller. Sen kan jag tÀnka mig att hittar man rÀtt stÀlle i registret sÄ gÄr det nog att Àndra. Jag kör f ö Comodo brandvÀgg, och jag tycker att du borde ha ett virusprogram, Windows Security Essential lr Avira. SjÀlv kör jag Avira gratis och har funkat bra med Cubase. Windows Security Essential har jag inte provat men har fÄtt bra kritik. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.