Linus Postat 24 juli 2011 Postat 24 juli 2011 Bad Lip Reading är genier. De har tidigare gett sig på Black Eyed Peas, Rebecca Black, Ludacris, Bee Gees, Justin Bieber m.fl. men i mina ögon toppar den här alla tidigare. Jag publicerar både originalvideos och deras låtar så ni kan jämföra. Michael Bublé - Haven't Met You Yet http://www.youtube.com/watch?v=gcF9ICgLqi4 "Russian Unicorn" — a bad lip reading of Michael Bublé
Linus Postat 24 juli 2011 Trådstartare Postat 24 juli 2011 Black Eyed Peas - Boom Boom Pow "Everybody Poops" - a bad lip reading of the Black Eyed Peas
Linus Postat 24 juli 2011 Trådstartare Postat 24 juli 2011 (redigerat) Rebecca Black - Friday EDIT: Borta! "Gang Fight" -- Rebecca Black, as interpreted by a bad lip reader EDIT: Borta! Redigerat 21 september 2011 av Linus
Vallin Postat 15 september 2011 Postat 15 september 2011 (redigerat) "I poison my dog so he can't keep chasing that baby giraffe" Fantastiskt!!! Redigerat 15 september 2011 av Vallin
PeglegJonka Postat 15 september 2011 Postat 15 september 2011 hahaha 😄 roligaste jag sett på länge! Tack för den 😄
Linus Postat 15 september 2011 Trådstartare Postat 15 september 2011 (redigerat) En blandning av Bruno Mars, Lady Gaga och Jay-Z 🙂 Bring me my shovel and make one wish. Yeah, who wants to see me give a rock to a fish? Redigerat 15 september 2011 av Linus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.