KillwithSkill Postat 21 juli 2011 Postat 21 juli 2011 Jag går bet på det här. Vet inte vad jag ska söka på. Provat allt. Killen som startade tråden spelade trummor ihop med ett par japanska(?) musiker med en kvinna på sång. Visade ett youtubeklipp när dom spelade in i studion. Trummorna var speciella. Lät asballt! Är det nån som vet jag jag försöker få fram här? Letar som en tok. Vet att jag postade i tråden och kollar min historik men utan resultat! När väl tråden hittas så kan MOD stänga och kasta denna tråd! Tack på förhand!
laxlaxlax Postat 21 juli 2011 Postat 21 juli 2011 Det var inte det där bandet som var i abbey roads? Kunde inte hitta. Den kanske är borttagen.
KillwithSkill Postat 21 juli 2011 Trådstartare Postat 21 juli 2011 Det var inte det där bandet som var i abbey roads? AH?! Ja det stämmer fan!
Vallhagen Postat 21 juli 2011 Postat 21 juli 2011 Gissning: Är det sign pirateking du söker? https://www.studio.se/index.php/topic/81451-soekes-folk-att-starta-awesome-rockband-med/page__p__1162668__hl__japan__fromsearch__1#entry1162668 tjing
KillwithSkill Postat 21 juli 2011 Trådstartare Postat 21 juli 2011 Gissning: Är det sign pirateking du söker? https://www.studio.se/index.php/topic/81451-soekes-folk-att-starta-awesome-rockband-med/page__p__1162668__hl__japan__fromsearch__1#entry1162668 tjing Nope, inte den! Killen spelar på nåt mysko trumset och små pinnar. Nån skitkonstig bas som jag inte fattar hur den funkar. Ser ut som nån fet oboe men en massa knappar på. Sen vanlig ackesnurra och Tjejen börjar waila. Sen kör det igång med nåt orientaliskt musik. Riktigt spacead och snyggt! Svänger som fan! Kanske det är så att tråden är borttagen...
Vallhagen Postat 21 juli 2011 Postat 21 juli 2011 Nope, inte den! Ok. Värt en chansning. Lycka till med vidare sök. I egenskap av moderatorlurker så minns jag inte att något liknande tagits bort. Vill dock gardera mig, jag ser inte och hör allt. tjing /Bengan
Guitar Nilsson Postat 21 juli 2011 Postat 21 juli 2011 Kanske denna tråd du tänke på? Den måste det vara. Fantastisk tråd! Abbey Road, tänk bara...
KillwithSkill Postat 21 juli 2011 Trådstartare Postat 21 juli 2011 Kanske denna tråd du tänke på? JAAAA! Där är den! Tack som faaaeeeennnn! 🥰
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.