Jump to content
Annons

Recommended Posts

kakburken2 (oregistrerad)
Postat

Jag har för nuvarande Cubase 5 men har blivit sugen på sexan efter kollat runt lite på recensioner och dylikt.

Eftersom jag alltid har varit en pirathora och aldrig köpt mina program så kan jag inte så mycket om detta.

Men nu har jag alltså köpt Cubase 5 för ett tag sedan, och nu vill jag helt enkelt köpa sexan.

Så då såg jag på Thomann att dom hade sexan där men att det skilde gött mycket i pris på samma version.

Den billiga varianten hette EDU. Detta måste vara Education!?

Har jag rätt?

Och om man köper den varianten så måste man visa att man antingen är en skola eller en elev??

Mycket lättare i piratvärlden, där tankar man ner och hoppas att det funkar......vilket det oftast inte gör 🙂

Men det känns väldigt bra att kommit över till rätt sida lagen 🙂

Så, no more warez for me!

Annons
Postat (redigerat)

Ja, du kan ju alltid skriva in dej på nån kurs, skaffa csn-kortet så blir det ju 'pirat'-billigt. kan du åxå åka tåg billigare(fast jag brukar åka utan att betala) men akta dej, har hört att det är olagligt att betala för 6....

Redigerat av MRS8

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.