Tommy von Bulldog Postat 13 juli 2011 Trådstartare Postat 13 juli 2011 Testa följande: Tommy Lee's Manager: Carl Stubner Sanctuary Artist Management Sanctuary House 45-53 Sinclair Road London, W14 0NS Phone: 44-0-20-7602-6351 Tommy Lee's Agent: Mitch Rose Creative Artists Agency 2000 Avenue Of The Stars Los Angeles, CA 90067 Phone: 424-288-2000 Tommy Lee's Publicist: Beth Katz Beth Katz Media & Marketing 153 East 32nd Street Suite 9E New York, NY 10016 Phone: 212-779-2101 Lycka till! / Martin 1000 tack för tipsen och hjälpen Hälsningar Tommy von Bulldog
kardo Postat 13 juli 2011 Postat 13 juli 2011 Varför inte ta någon från sverige typ Morgan Ågren eller Ian haugland
Tommy von Bulldog Postat 13 juli 2011 Trådstartare Postat 13 juli 2011 Varför inte ta någon från sverige typ Morgan Ågren eller Ian haugland Jo det är ju helt klart att det finns kanon musiker i Sverige, men är ju så att jag tror Tommy Lee är mer känd trots att han inte spelar lika bra kanske och det är lite av grejen i mitt vansinniga projekt. Efter att trummor är pålagda har jag tänkt söka leta efter någon Svensk kul basist och en kille som kan vråla på tunga ljud så som jag vill ha dom på en synth. det är lite svårt att förklara en dåres idéer, men jag tycker det är kul att trixa med ett annorlunda koncept och idé, det kanske är het åt helvete fel tänkt, inte vet jag men kul är det.
Freddy Postat 13 juli 2011 Postat 13 juli 2011 Hehe, intressant detta.. Känns som detta kan gå åt vilket håll som helst.. Antingen är du bara tokig och har ingen vettig musik att backa upp detta med, eller så blir du rockstar direkt 🙂 Finns inget man kan lyssna på? Hur som helst, lycka till! Följer med spänning.
Tommy von Bulldog Postat 13 juli 2011 Trådstartare Postat 13 juli 2011 (redigerat) Hehe, intressant detta.. Känns som detta kan gå åt vilket håll som helst.. Antingen är du bara tokig och har ingen vettig musik att backa upp detta med, eller så blir du rockstar direkt 🙂 Finns inget man kan lyssna på? Hur som helst, lycka till! Följer med spänning. Hahaha nja musiken är det inget fel på, men någon rock star vill jag inte bli, gör det för att det är kul att klinka på gitarren, och ska göra en CD bara för att ge barn barn och grannungar och då är det ju kul att ha med en känd trummis, visst fan är det galet, skitkul och svindyrt. Lite kul är det också att jävlas med grann grabbarna som repar dagligen i grannens garage (trevliga killar mellan 16 och 19 år) men dom tycker gubbar som jag ska serva rollatorn i stället för att lira rock hahahahah. Jo visst ska du få lyssna men det blir år 2013 inget släps före då, allt jag gör har siffran 3 i sig, annars går det åt helvete tror jag, så är mitt liv. Är även inne på tredje frun och hon är 31 år yngre än mig hahahahahahahah så hon får ju bli den sista. Ha en bra dag Redigerat 13 juli 2011 av Tommy von Bulldog
sixties Postat 13 juli 2011 Postat 13 juli 2011 hittade en facebook sida för tommy lee men det kanske inte är han själv som skriver där: http://www.facebook.com/tommyleetv 1
JJRockford Postat 13 juli 2011 Postat 13 juli 2011 Verkar vara uppmickat å klart i Tommy Lee's studio 😉 http://www.youtube.com/watch?v=ziL18uoIMK8 Knapert i skivbranschen nuförtiden...? 🙂 Grym video annars!!
Simon Andersson Postat 13 juli 2011 Postat 13 juli 2011 Jo det är ju helt klart att det finns kanon musiker i Sverige, men är ju så att jag tror Tommy Lee är mer känd trots att han inte spelar lika bra kanske och det är lite av grejen i mitt vansinniga projekt. Efter att trummor är pålagda har jag tänkt söka leta efter någon Svensk kul basist och en kille som kan vråla på tunga ljud så som jag vill ha dom på en synth. det är lite svårt att förklara en dåres idéer, men jag tycker det är kul att trixa med ett annorlunda koncept och idé, det kanske är het åt helvete fel tänkt, inte vet jag men kul är det. 2
Steffes Postat 15 juli 2011 Postat 15 juli 2011 Men nu var det väl en KÄND trummis som efterfrågas. "Tommy Lee" har jag och några miljoner till aldrig hört talas om. -Loffe Karlsson är en känd trummis. De flesta (över 25) har hört talas om honom tror jag. Hör med Loffe Karlsson!
Tommy von Bulldog Postat 18 juli 2011 Trådstartare Postat 18 juli 2011 (redigerat) Jag vill bara tacka för alla tips och ett visat intresse. Jag fick den kontakten jag ville ha så närmare paradiset än så här kan jag faktiskt inte komma. Jag är ju lite galen så jag jobbar på med min egen idé, jag kopierar inte eller efterapar någon annan så det går inte att sätta min musik i något fack, det är helt enkelt mitt hela rasket, det enda jag kan säga så ni förstår åt vilket håll det lutar, så kan man nog säga att det är tung melodiöst punkig rock,n roll, eller bättre beskrivning som att klippa till någon med en blydagg mellan ögonen. Men jag vill inte försöka jämföra det jag gör med något annat, för det blir bra så fel. Men det var tacka jag ville göra för tipsen, det blev ju faktiskt ganska enkelt tack vare er. Hälsningar Tommy von Billdog Redigerat 18 juli 2011 av Tommy von Bulldog
Jetblack Postat 18 juli 2011 Postat 18 juli 2011 Jag vill bara tacka för alla tips och ett visat intresse. Jag fick den kontakten jag ville ha så närmare paradiset än så här kan jag faktiskt inte komma. Jag är ju lite galen så jag jobbar på med min egen idé, jag kopierar inte eller efterapar någon annan så det går inte att sätta min musik i något fack, det är helt enkelt mitt hela rasket, det enda jag kan säga så ni förstår åt vilket håll det lutar, så kan man nog säga att det är tung melodiöst punkig rock,n roll, eller bättre beskrivning som att klippa till någon med en blydagg mellan ögonen. Men jag vill inte försöka jämföra det jag gör med något annat, för det blir bra så fel. Men det var tacka jag ville göra för tipsen, det blev ju faktiskt ganska enkelt tack vare er. Hälsningar Tommy von Billdog Det viktiga är ju att man får syssla med det man vill göra 🙂
Tommy von Bulldog Postat 18 juli 2011 Trådstartare Postat 18 juli 2011 Knapert i skivbranschen nuförtiden...? 🙂 Grym video annars!! Tack för tipset, det var precis det jag sökte, du har hjälpt mig att öppna paradisets port Hälsningar Tommy von Bulldog
aROCKER Postat 20 juli 2011 Postat 20 juli 2011 Jag vill bara tacka för alla tips och ett visat intresse. Jag fick den kontakten jag ville ha så närmare paradiset än så här kan jag faktiskt inte komma. Jag är ju lite galen så jag jobbar på med min egen idé, jag kopierar inte eller efterapar någon annan så det går inte att sätta min musik i något fack, det är helt enkelt mitt hela rasket, det enda jag kan säga så ni förstår åt vilket håll det lutar, så kan man nog säga att det är tung melodiöst punkig rock,n roll, eller bättre beskrivning som att klippa till någon med en blydagg mellan ögonen. Men jag vill inte försöka jämföra det jag gör med något annat, för det blir bra så fel. Men det var tacka jag ville göra för tipsen, det blev ju faktiskt ganska enkelt tack vare er. Hälsningar Tommy von Billdog Hej Tommy von Billdog eller var det Bulldog!? (se din signatur) Vilken trummis vart det, Jens aspergren i Butsjöböle eller!? Din musik lutar däremot inte mot nåt speciellt udda...punkig rock n roll är ju modell 1A standard!? Lägg på en rem nu så inte trummisen Jens sitter i fängelse eller ännu värre knarkat ihjäl sig innan "release"😆 1
MRS8 Postat 20 juli 2011 Postat 20 juli 2011 Vilken trummis vart det, Jens aspergren i Butsjöböle eller!? i Butsjöböle bor han inte nu iaf.
aROCKER Postat 20 juli 2011 Postat 20 juli 2011 Vilken trummis vart det, Jens aspergren i Butsjöböle eller!? i Butsjöböle bor han inte nu iaf. Jasså finns han...vart bor han nudå!?
sixties Postat 20 juli 2011 Postat 20 juli 2011 Burnie och slaptap är 2 bra basister här på forumet. en låt med slaptap. https://www.studio.se/index.php/topic/36428-when-we/page__p__564505?do=findComment&comment=564505 en låt med burnie *(han har även en röst som är väldigt lik gene simmons): https://www.studio.se/index.php?app=downloads&showfile=3493 jag är ju själv bassist och punkig rock´n´roll är exakt det jag gillar och spelar mest, men jag är inte bra nog för ditt projekt, en låt jag gjort: https://www.studio.se/index.php/files/file/11060-new-york-city-n-y-dolls-pistols-influerat/
aROCKER Postat 20 juli 2011 Postat 20 juli 2011 Burnie och slaptap är 2 bra basister här på forumet. en låt med slaptap. http://forum.studio....505#entry564505 en låt med burnie *(han har även en röst som är väldigt lik gene simmons): http://forum.studio....s&showfile=3493 jag är ju själv bassist och punkig rock´n´roll är exakt det jag gillar och spelar mest, men jag är inte bra nog för ditt projekt, en låt jag gjort: http://forum.studio....tols-influerat/ Framförallt, du är inte så megakänd Sixties 😆 Har du lagt ut vinnarlåten än!?
sixties Postat 20 juli 2011 Postat 20 juli 2011 Framförallt, du är inte så megakänd Sixties 😆 Har du lagt ut vinnarlåten än!? det var den jag länkade till ovan!
aROCKER Postat 20 juli 2011 Postat 20 juli 2011 (redigerat) Tommy Lee ser framtiden i singeln Ah, lovely...vi är tillbaka till 70-talets början...ett par gryma singlar för att visa att man duger och sedan ett helt album för billiga iTunespengar och om du köper dom 2 extra spåren så får du en badring med kexchokladloggan på och sedan får du ligga med mackföreståndarens dotter som BONUS!😉 Jag tror på en skön framtid! Jag har redan lärt min granne Torsten att spela trummor...för när tåget går igen då ska jag ha F****, och royalties! Tat lugnt i sommarnatten Redigerat 20 juli 2011 av aROCKER
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.