godscent (oregistrerad) Postat 13 februari 2005 Postat 13 februari 2005 ja, jag kör väl en kort presentation oxå. spelat och lattjat sen jag var 13. jobbade heltid 98-03 dels på tambourine studios och var också i england ett kort tag. nu är det mer deltid, när projektet trillar in. jobbar som tekniker, låtskrivare, producent, kort sejour som artist. har haft förmånen att arbeta med ex. 22-pistepirkko, emiliana torrini, frans ferdinand mm. min setup hemma som håller min kreativa sida vid liv innehåller bla: mac g5 digi002 rack akai mpc4000 jupiter 6 fender tele gibson firebird fender blues jr diggar forumet som fan än så länge!!
robc Postat 13 februari 2005 Postat 13 februari 2005 Välkommen, hoppas du ska fortsätta trivas hos oss på forumet !
lavrell Postat 13 februari 2005 Postat 13 februari 2005 Så välkommen så och lycka till med 002-racket 🙂 /Micke
insolitus Postat 13 februari 2005 Postat 13 februari 2005 Tjenare! Trevligt att du också gillar det! 🙂
godscent (oregistrerad) Postat 13 februari 2005 Postat 13 februari 2005 Moin!Välkommen! Ännu en Malmöbo? 😉 just precis!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 13 februari 2005 Postat 13 februari 2005 Välkommen! Med så många Malmö/Lund-skallar som det är nu, så borde fan fler än 4 dyka upp på nästa IRL...
karl Postat 14 februari 2005 Postat 14 februari 2005 Welcome, jag kommer ihåg känslan när man upptäckte forumet och efter ha harvat här ett halvår så tycker jag nog fortfarande att forumet är kalas 😉
punkrockdude Postat 14 februari 2005 Postat 14 februari 2005 Välkommen! Med så många Malmö/Lund-skallar som det är nu, så borde fan fler än 4 dyka upp på nästa IRL... Varför inte ha en Skåne träff i stället?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.