Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tre dagar sedan jag laddade upp min nya låt på elektronisk/dans men den har fortfarande inte kommit upp.

Seriöst, måste man verkligen ha en person som godkänner?

Annons
Postat

Tråkigt att det är så, men vågar man gissa att det är upprepade överträdelser av reglerna/användarvillkoren som ligger bakom nyordningen? I så fall är det tråkigt men fullt förståeligt.

• Gilla 2
Postat

Då vet jag varför min låt inte har kommit upp än då. Lite drygt med en fysisk moderator för låtarna då denne kanske inte har tid alla gånger i helgerna. Men dem har väl sina anledningar till systemet.

• Gilla 1
Postat

Jag tror det är ett bra system ändå, men det kanske skulle behövas ett par moderatorer till som övervakar, speciellt för att täcka över sommar osv.

Postat

Jag kan tänka mig att ställa upp som moderator =)

Postat

@Utan Namn: jag hajar att det är segt att behöva vänta men är det nu som Jetblack säger att det är överträdelser av regler etc som ligger till grund för detta problem så är det tyvärr så att alla får lida för vad något rötägg har hittat på 🙁

Vänligen,

CHAE

Postat

Fick min godkänd nu så tog inte så överdrivet lång tid. Såg att din kom upp med. Semester-öppet kanske? 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.