Lundin Postat 13 februari 2005 Postat 13 februari 2005 (redigerat) läs längre ner på sidan Redigerat 13 april 2005 av demoniqus
Lundin Postat 9 mars 2005 Trådstartare Postat 9 mars 2005 (redigerat) ... Redigerat 30 mars 2005 av demoniqus
Lundin Postat 9 mars 2005 Trådstartare Postat 9 mars 2005 jag kan gnälla på resultatet 🙂 Känns tryggt att veta...
sounden Postat 9 mars 2005 Postat 9 mars 2005 Tja, det kanske kunde vara trevligt. Hör av dig för fan Måste ha tag i en grym demo sångare/sångerska mé då. //Mr.S
tordA Postat 9 mars 2005 Postat 9 mars 2005 behöver du Logan string ljud så är det bara att komma hit och klinka ( jag bär inte frivilligt iväg den, tung till tusen 🙂 men det är nog bara jag som är klen 😉 )
Lundin Postat 10 mars 2005 Trådstartare Postat 10 mars 2005 (redigerat) behöver du Logan string ljud så är det bara att komma hit och klinka ( jag bär inte frivilligt iväg den, tung till tusen 🙁 men det är nog bara jag som är klen 😏 ) Ska ha detta i åtanke, bäste herr Fart 😄 en Logan.. ? inte Johnny Logan?.. men jag vill inte veta var strängen sitter då 😄 Redigerat 10 mars 2005 av demoniqus
Carl_B Postat 10 mars 2005 Postat 10 mars 2005 ja kanske e intresserad.. .behöver nåt nytt för o sätta fart på inspirationen tror ja...
Lundin Postat 11 mars 2005 Trådstartare Postat 11 mars 2005 😛 kan du tänka dig att göra radioslisk? har du gått o blivit mjuk 😆 skulle iofs vara kul o se hur en sån krock kunde se ut
Shadows Postat 11 mars 2005 Postat 11 mars 2005 Jag gör ju gärna musik jag tjänar pengar på men jag är nog för dålig 😮
Carl_B Postat 12 mars 2005 Postat 12 mars 2005 🙂 kan du tänka dig att göra radioslisk? har du gått o blivit mjuk 😮 skulle iofs vara kul o se hur en sån krock kunde se ut skulle man ha möjlighet att påverka radioslisket så varför inte? så hur blir det? behöver du fortfarande intresseanmälningar? 🙂
Lundin Postat 30 mars 2005 Trådstartare Postat 30 mars 2005 (redigerat) Söker ett aktivt bollplank som satt ribban högre än bara hobbyarbete, Skriva låtar ihop Pop-dance med catchy melodier, blandar gärna akustiskt och elektroniskt hur som helst... jobbar uteslutande i Cubase SX 3 och har en relativt stor maskinpark med syntar och effekter, mikrofoner m.m Skicka PM om detta verkar intressant, nytt 'ofärdigt' demomaterial finns Redigerat 13 april 2005 av demoniqus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.