Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej, jag tänkte göra ett litet försök här.

Har ju framgångsrikt släppt tranceplattor i tio år nu, och håller på att testa lite mer elektro/house-aktig pop med dubstep-influenser. Jag har filat på en del låtar och den senaste känner jag skulle göra sig utmärkt med lite manlig sång. Tänk Nause - Made Of eller SHM - Save The World, lite åt det hållet.

Låten är nästan klar, men kan så klart anpassas beroende på hur sången blir.

Text och melodi är upp till sångaren (jag är kass på text), men bollar gärna idéer så vi båda blir nöjda.

Du behöver kunna spela in själv.

Jag har bra kopplingar med skivbolag inom genren, men vågar inte lova något i förhand. Låt oss börja med låten och ta det därifrån.

Liten sample finns bifogad. Låter det intressant och ger dig idéer, hör av dig på jezper@airbasemusic.com, gärna med länkar med röstprov, egna låtar, anything, så får du höra resten.

Väl mött,

Jezper

kp_6_demo.mp3

Redigerat av Jezper
Annons
Postat (redigerat)

----------

Redigerat av ewroL

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.