Terror Postat 8 juli 2011 Postat 8 juli 2011 (redigerat) Vi söker en bassist som omgående kan börja spela in bas på våra låtar. Vi ger ut en skiva nu till slutet av sommaren och söker en erfaren bassist som kan jobba snabbt och effektivt. Du skall också kunna ta ut de mesta ur låten genom att lyssna då vi inte har möjlighet eller tid att tabba låtarna. Du spelar också in hemma hos dig själv då jag (gitarrist) bor i stockholm, sångaren i norrland och trummisen i norge. Redigerat 8 juli 2011 av Terror
JohnRick Postat 8 juli 2011 Postat 8 juli 2011 Jag tänker rekommendera vår basist Anders som spelar progressiv metal/jazz och funk, med stor backline och mångårig erfarenhet. Får se om han är lika intresserad. Hoppas återkomma.
Terror Postat 8 juli 2011 Trådstartare Postat 8 juli 2011 Jag tänker rekommendera vår basist Anders som spelar progressiv metal/jazz och funk, med stor backline och mångårig erfarenhet. Får se om han är lika intresserad. Hoppas återkomma. Coolt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.