DanceMannen Postat 8 juli 2011 Dela Postat 8 juli 2011 (redigerat) Nu blev sommaren ännu bättre. Cakewalk släpper i slutet av juli en ny version av sin populära monstersynth Z3TA+, med det logiska namnet Z3TA+ 2. Enligt uppgift från Cakewalk kommer uppdateringen kosta $49 för registrerade användare av Z3TA+. Ägare av Sonar X1 Studio och Producer där Z3TA+ ingår, får också uppgradera för detta pris. Den nya synten kommer med ett nytt användargränssnitt, fler editieringskontroller, en mängd nya effekter, och självklart nya ljud. Kolla gärna demon: Redigerat 8 juli 2011 av DanceMannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 8 juli 2011 Dela Postat 8 juli 2011 Mac denna gång?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DanceMannen Postat 8 juli 2011 Trådstartare Dela Postat 8 juli 2011 Tyvärr inget jag vet något om. Hade varit fint om de gjorde en för Mac, då det är en fantastisk synth. Men Cakewalk är PC, så jag är tveksam;) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 8 juli 2011 Dela Postat 8 juli 2011 Jag är också mycket tveksam. Men vi har ju iaf Sylenth =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DanceMannen Postat 8 juli 2011 Trådstartare Dela Postat 8 juli 2011 Jag är också mycket tveksam. Men vi har ju iaf Sylenth =) Hehe, ja den är inte dum den heller:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 17 juli 2011 Dela Postat 17 juli 2011 Tyvärr inget jag vet något om. Hade varit fint om de gjorde en för Mac, då det är en fantastisk synth. Men Cakewalk är PC, så jag är tveksam;) Alla Cakewalk synthar är inte bara PC, Rapture och Dimension Pro finns för Mac. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.