Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan! Jag har nyligen startat en blogg där man kan följa mig och min kreativa process. Det kommer handla om själva resan i skapandet. Ibland kommer jag vilja ha tycke och smakråd, ibland bara för att ventilera. Välkomna att ta en kik. Det är just nu endast i uppstarten..

En ung mans liv

• Gilla 1
Annons
Postat (redigerat)

Kul, jag har en liknande blogg. Gå gärna in och få lite inspiration och idéer alt. insikter om hur du absolut iinte vill ha det 😉

Vill givetvis stötta en likasinnad, så jag lägger upp en länk till dig från min:

Pennans Vandring - Ett Kreativt Äventyr

Lycka till med bloggandet och skapandet! 🙂

EDIT: Roliga videobloggar förresten, av någon anledning för ditt spexande tankarna till Olle Sarri. Gillar din humor och de komiska inslagen. Tackar för den "analoga fade-outen". Brilliant! D

Redigerat av mindbender
Postat

Sannojas: Riktigt bra idé till sida. Gillar hur du transmitterar melodislingor och hookar från midiljuden till presenterade previews av den färdiga produkten. Tydligt och konsekvent. Livsbejakande. Parallellen till Olle Sarri är inte helt fel. Videobloggar kan vara både tänkvärda och roliga.

Mindbender: Ett varierat uttryck. Särskilt del av en byrå-teckningen fick mig att tänka på en stillbild ur en stopmotionfilm där syftet varit att få till ett gungande svajande uttryck. Nu blir denna bild ett fingeravtryck ur en sådan produktion. Vasen är mycket expressionistisk. Informativt.

🙂

oakleaf (oregistrerad)
Postat

Skoen snubbe, I like... Kollade lite videos och grejer och fick mig en rolig stund. Vad kaernan i bloggen aer, bortsett fran musikskapande,fick jag ingen uppfattning om men det kommer med tiden. Fortsaeet och rocka pa, det blir bra. SVT naesta.

Bjoern G....nja inte sa vaerst tycker jag men du kanske menar den yngre? 😛

Postat

Hej!

Kan känna att det är lite krystat men du är tillräckligt begåvad för att jag inte ska få den där känslan att jag vill bara dra på dig en smäll på käften!😊

Kör så det ryker det finns konstigare och betydligt sämre saker....kollade bara in Hatkärlek & indianer, det var helt klart en skön poplåt i Hardy Nilsson/Pelle Almgren anda.

Postat

En del hävdar att detta skulle vara komiskt. Det tycker inte jag. Däremot informativt och när jag själv använde ordet roligt ibeskrivningen så var det inte i betydelsen humoristiskt jag menade utan behjärtansvärt.

Postat

En del hävdar att detta skulle vara komiskt. Det tycker inte jag.

Nu undrar ju jag om du menar att du inte förstår att killen levererar humor, eller att du förstår att han gör det men att du inte finner det särskilt roligt. För att det finns humor i klippen råder det ingen tvekan om.

Är du alltid sådär dödsallvarlig med allt?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.