Legolas Postat 6 juli 2011 Postat 6 juli 2011 Har precis börjat mixa och får inte panoreringen att fungera i Cubase. Har läst maunalen men inte hittat lösningen. Detta är säkert jätteenkelt men har inte fått det att fungera. Hänger ingenting när jag drar regeln vänster-höger på mina monospår.Ljudet är centrerat hur än jag försöker. Kör med Cubase 5.1 Tacksam för svar!
D200 Postat 6 juli 2011 Postat 6 juli 2011 Har du en bild och vad är det för sorts spår du försöker panorera?
Legolas Postat 6 juli 2011 Trådstartare Postat 6 juli 2011 Har du en bild och vad är det för sorts spår du försöker panorera? Det är alla mina spår i mitt projekt som inte går att panorera. Har mestadels monospår typ ackeguror , tamburin , shakers osv som jag vill ha ut i stereobilden. Börjar fundera om det finns någon aktiveringsknapp för panoreringen någonstans för det måste ju vara något sånt. Har tyvärr ingen bild som jag kan lägga upp.
basshole Postat 6 juli 2011 Postat 6 juli 2011 Vad har du för ljudkort? Hur ser ljudkortets mixer ut? Hur är kanalerna panorerade där?
oakleaf (oregistrerad) Postat 7 juli 2011 Postat 7 juli 2011 Hur ser stereosplitten ut pa masterkanalen i ditt projekt i Cubase?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.