Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Är en kille på 53, spelar keyboard på fritiden. Jag gillar 70 och 80-tals musik men även 60-talet är inte fel det heller,

tack vare mycket mycket stämsång. Komponerar egna låtar. spelar gärna musik som Smokie, Eagles, Blondie. Älskar också synthpop som New Musik och gammal hederlig disco. Som sagt, är en allätare och tycker mycket om små krumelurer och variationer i låtarna. Söker någon som är bra på att spela in och mixa, söker också gitarrister, trummis.post-27353-0-32701300-1309891459_thumb.jpg

Annons
Esse (oregistrerad)
Postat

I vilket område bor du? Bor själv i nordöstra Småland.

Postat

Hej

Varför inte en till Keyboardist? Med två keyboardister behöver vi inte dras med alla dessa gitarrister.

Jag bor i Sthlm, har bra prylar, snabb i fingrarna, läser ackord och noter, bra gehör, har ett bra PA, jobbar i cubase, någorlunda trevlig

(M. Jackson hade fem keyboardister, Madonna tre).

• 2 veckor senare...
Postat

Hej

Varför inte en till Keyboardist? Med två keyboardister behöver vi inte dras med alla dessa gitarrister.

Jag bor i Sthlm, har bra prylar, snabb i fingrarna, läser ackord och noter, bra gehör, har ett bra PA, jobbar i cubase, någorlunda trevlig

(M. Jackson hade fem keyboardister, Madonna tre).

Hej! Det skulle va kul om man kunde starta nåt samarbete och skapa lite låtar, kanske det blir det klassiker som människor vill höra om och om igen. Glömde bara säga att jag inte har någon bil att frakta keyboarden, man får väl försöka lösa det på nåt sätt. Vi får höras vidare. Benny!

Postat

Blondie var ju skitbra! hoppas vi kan få höra nått på forumet framöver.

Postat

Jag gör gärna något gitarrspår..

:rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.