Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag och min kollega håller på att bygga ett studiokomplex i stockholm, inom tullarna nära till kommunikation, och tänkte kolla intresset av att hyra en studio i vårt komplex.

Rummen kommer storleksmässigt att vara mellan 10-15kvm med en hyra på 5000-6000kr ink. moms.

Studiokomplexet kommer att vara nyrenoverat likaså rummen. Det kommer att finnas larm, gemensamt kök och delat sångbås.

Studiorummen är isolerade samt ordentligt konstruerade.

Finns det något intresse?

Inom kort när bygget börjar bli klart så kommer man att kunna boka ett rum, vi kommer att uppdatera här i tråden för visning i komplexet.

Vi som hyr ut har registrerat företag med F-skattesedel.

Annons
Postat

Borde det inte vara mer intressant att boka studio per timme/dag/vecka? Tänker mig för band som bara vill ha bra grejer att lite snabbt göra en demo med osv. En studio använder väl de flesta inte så ofta, mer än några veckor om året.

rankey (oregistrerad)
Postat

Borde det inte vara mer intressant att boka studio per timme/dag/vecka? Tänker mig för band som bara vill ha bra grejer att lite snabbt göra en demo med osv. En studio använder väl de flesta inte så ofta, mer än några veckor om året.

Jag tror att trådstartaren vill hyra ut tomma rum till folk som jobbar med musik konstant (producenter), som då får släpa dit och sitta med sin egen utrustning i ett ordentligt byggt rum.

Postat

Tycker det är roligt att det poppar upp lite såna här studiokomplex. Har prata om detta med vänner i flera år....har nämligen märkt att det verkar vara ganska många som letar efter produktionsstudio att jobba i. Tror efterfrågan är ganska stor....dock börjar det ju bli ganska många i sthlms-området nu....

• 1 månad senare...
Postat

Hej jag är ute efter en lokal att sitta och jobba i under det kommande året och skulle kunna tänka mig att hyra en lokal hos er tillsvidare. Finns det möjlighet att ta ha egen utrustning ståendes hos er?

Mvh

Magnus

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.