Soma Postat 4 juli 2011 Postat 4 juli 2011 Vet inte riktigt om detta e rätt forum men jag skriver ändå: Mitt namn är Somayeh, sångerska/dansare/koreograf, bor i Sthlm och söker seriösa och duktiga musikproducenter (helst i Sthlm) som jag kan samarbeta med. Musikstilen är pop/elektropop/R&B/..lite Ladygaga, britney Justin,Timbaland.. alltså ren kommersiell musik som går att dansa till. Jag har hållit på med dans sedan jag var liten, sjungit i flera år, skriver lite egna texter och har jobbat med olika artister och turnerat med dem så jag har mycket scenvana och har lite kontakter inom branschen, men behöver hjälp med musikproduktionen. Genom ett sådant samarbete kan du hjälpa mig att etablera mig som artist och jag hjälper dig att göra dig hörd som musikproducent. Jag är en bestämd och seriös tjej som älskar verkligen musik och dans och satsar 100% på detta. Det viktigaste för mig är att du är seriös, älskar att skapa musik att du verkligen har tid att lägga ner på vårt samarbete. Låter d intressant så kan ni kontakta mig så kan vi prata vidare somayehworld@hotmail.com Peace
Piccazzo Postat 4 juli 2011 Postat 4 juli 2011 Har du några låtar du kan dela med dig ? Då blir det lättare att få en bättre uppfattning om hur duktig du är.
Erik dP Postat 4 juli 2011 Postat 4 juli 2011 budget? ...Jag förstod inlägget från TO som att det inte skulle vara några pengar inblandade. I alla fall inte från henne till dig/producenten. "du hjälpa mig att etablera mig som artist och jag hjälper dig att göra dig hörd som musikproducent"
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.