debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 ja.. för jag är det då inte. Hrrmm... har flera på gång. 😊
Micke H Postat 14 juli 2011 Postat 14 juli 2011 Jag lider med dig, micke. Shit vad surt. Förresten, innebär detta att dingbats fått napp? Thänks man. Jag hoppas det. Min sexuella frustration lär så småningom vara nog för oss båda.
CHAE Postat 14 juli 2011 Postat 14 juli 2011 Nu lämnar jag Längsta/forumet för några dagar men Micke - ta hand om dig, simma lugnt och jag lovar: det är helt klart värt att rida ut även den här stormen. He dah!
Micke H Postat 14 juli 2011 Postat 14 juli 2011 Nu lämnar jag Längsta/forumet för några dagar men Micke - ta hand om dig, simma lugnt och jag lovar: det är helt klart värt att rida ut även den här stormen. He dah! Thänks man!
Overkill Postat 14 juli 2011 Postat 14 juli 2011 Förresten lax så sa Pazo det ganska bra ang. låten. Ungefär det jag tänkte på med.
debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 Hej Hej Sebastian! Hur många blir det i klassen i Stat B, tror du?
debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 Nu lämnar jag Längsta/forumet för några dagar men Micke - ta hand om dig, simma lugnt och jag lovar: det är helt klart värt att rida ut även den här stormen. He dah! He da! Det var kul att "lära känna dig". Jag tror inte forumet finns kvar så länge till.
debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 Nu lämnar jag Längsta/forumet för några dagar men Micke - ta hand om dig, simma lugnt och jag lovar: det är helt klart värt att rida ut även den här stormen. He dah! He da! Det var kul att "lära känna dig". Jag tror inte forumet finns kvar så länge till.
Overkill Postat 14 juli 2011 Postat 14 juli 2011 Hej Sebastian! Hur många blir det i klassen i Stat B, tror du? Ingen aning. Tidigare har det varit en del utbytesstudenter (kursen ges på engelska) men nu är det nog säkerligen färre av dom. En från min klass ska gå den iaf, det är skönt för jag trodde ingen skulle göra det.
debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 ... och precis när jag skrev det blev alla utkastade ur denna skiten... ja jävlar.
Micke H Postat 14 juli 2011 Postat 14 juli 2011 Ikväll super jag mig full på rödvinet jag fick av jobbet.
debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 (redigerat) Bull-fucking-crap. Vem är CJ? "otroligt jobbigt att vara utan Micke och Mandy hela sommaren 🙁" Hmm. Tycks som om ni inte setts så mycket alls denna sommar. Hur kommer det sig? Redigerat 14 juli 2011 av debatt
debatt Postat 14 juli 2011 Trådstartare Postat 14 juli 2011 Sådärja. Blev utkastad ur chatten igen. Tror jag lägger ned detta forum för alltid nu. Det är ju ändå rätt meningslöst då. Lycka till MickeH!
laxlaxlax Postat 14 juli 2011 Postat 14 juli 2011 😮 Finns bilder på laxen uppe nu! 😄 Har det inte funnits det länge? Kan inte ni se alla bilder på mig i klänning?
Pazo Postat 14 juli 2011 Postat 14 juli 2011 Har det inte funnits det länge? Kan inte ni se alla bilder på mig i klänning? Jag vet inte om länge. Du själv har ju inte funnits där länge. Och när du blev kompis med mig hade du inga! 😄 Jag såg en bild med klänning 😑
laxlaxlax Postat 14 juli 2011 Postat 14 juli 2011 Ja det blev visst rätt många klänningsbilder. Mest popkollofolk som fottat mig under årets lopp och då kör jag alltid klänning på avslutningsfesten.
Recommended Posts