Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Vet inte riktigt vad du syftade på med detta, men såhär gick det: jag är singel.

Var precis det där jag tänkte på. Såg på fejjan och det var som överraskande. Tråkigt att höra, och nej.. skulle alls inte kalla det attention-seeking. Du är ju bland vänner ju, klart du får ventilera hos oss!

Link to comment
Dela på andra sajter

Var precis det där jag tänkte på. Såg på fejjan och det var som överraskande. Tråkigt att höra, och nej.. skulle alls inte kalla det attention-seeking. Du är ju bland vänner ju, klart du får ventilera hos oss!

Håller helt med. Ruskigt tråkigt, och i såna lägen finns det allt viktigare saker att fokusera på än om man attention-seekar i längsta (vilket inte ens är fallet).

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack killar. Har gått i halvtimme i ösregn med tung packning för att hinna med en buss som slutligen tar mig till Båstad station och sen hem. Har mått bättre kan jag väl säga.

Hon sa att hon slutat älska mig. Bara sådär. Vi befann oss inte ens i samma kommun när hon började känna så. Jag klarade inte av att vara kvar, jag måste hem - även om biljetten hem kommer gå på en tusenlapp och jag är dyngsur in på bara skinnet.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack killar. Har gått i halvtimme i ösregn med tung packning för att hinna med en buss som slutligen tar mig till Båstad station och sen hem. Har mått bättre kan jag väl säga.

Hon sa att hon slutat älska mig. Bara sådär [...] Jag klarade inte av att vara kvar, jag måste hem - även om biljetten hem kommer gå på en tusenlapp och jag är dyngsur in på bara skinnet.

Det finns verkligen ingen värre känsla än att bli dumpad av den du älskar. Vi pratade om att flytta ihop innan allt det här hände...

🙁 Fuck

Säger som laxen: ta hand om dig. Det är det mest viktiga just nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fattar inte hur man på en vecka bara slutar älska någon? Än mindre fattar jag varför hon inte ens vill försöka utan bara ger upp allt. Efter 1 år och 9 månader och ändå var vi inte värda att kämpa för. Efter allt vi gjort tillsammans. Vi skulle för fan flytta ihop! Hur kan det bara ändra sig inom loppet av en vecka?

Jag känner mig lurad och bedragen. Vad är poängen med NÅGOT förhållande om det kan ta slut så snabbt och utan vettig förklaring? Jag tror inte på det - något måste ha hänt som hon inte berättar om! Nånting jag gjort...eller så kanske hon har träffat någon annan...

EDIT: nej, inga barn.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...