Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

När jag gick i typ sjuan/åttan spenderade jag den mesta av min onlinetid på guns n roses-forum och samlade på inspelade spelningar. Hade över 100 stycken sorterade efter datum och plats. Sen att man sällan lyssnade på dom var ju en annan sak...

hah, nice! Otippat från din sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Overkill,Pazo ni som har koll på dansmusik och sånt, har nån kanske lust att lyssna och kanske kommentera en skiss på nåt jag spela in idag?

Det är en jäkligt grov slask. Inga fills eller svepande brus innan refrängen och sånt där. Slasksång dessutom.. funderar mest på arret och melodi/textskrivande just nu. Vill gärna få ihop en bra låt av det här. Men typ om nån har arrmässiga förslag eller något sådant? Vill att den ska vara dansig.

Eller nån annan?

Låtlänk: http://dl.dropbox.com/u/18565546/holelolovlelovi%202%20orignaltonart-2.mp3

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Overkill,Pazo ni som har koll på dansmusik och sånt, har nån kanske lust att lyssna och kanske kommentera en skiss på nåt jag spela in idag?

Det är en jäkligt grov slask. Inga fills eller svepande brus innan refrängen och sånt där. Slasksång dessutom.. funderar mest på arret och melodi/textskrivande just nu. Vill gärna få ihop en bra låt av det här. Men typ om nån har arrmässiga förslag eller något sådant? Vill att den ska vara dansig.

Eller nån annan?

Låtlänk: http://dl.dropbox.com/u/18565546/holelolovlelovi%202%20orignaltonart-2.mp3

Jag tycker den låter jättechill, som om de vore en ambientaktig låt typ. Eller ja, nån slags triphop sådär chill du vet. Och allt är jättedränkt i reverb också 😕

Fast nu låter det ju mer som pop. Fast inte liksom dansant.

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Hemma från Gbg. Vann 2 stjärnvinster på Liseberg och tåget var tre timmar försenat på hemvägen. Ptjaaa det var väl allt. ☺️ Jo...kaffet gick att dricka där nere åxå. 😛

Jag tror du inte riktigt berättar allting Slejj. 😄:rolleyes: Du skulle ju träffa hon tjejen ju??? 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Dra inte upp basshunter. Okej? Lämna han utanför bara. Så sitter jag kvar här. Tar bort fingrarna från tangentbordet.

Annars går jag Valle på dig! Valle Capsloc!

Okej. 😕 Fattar inte men okej. 😕

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Overkill,Pazo ni som har koll på dansmusik och sånt, har nån kanske lust att lyssna och kanske kommentera en skiss på nåt jag spela in idag?

Det är en jäkligt grov slask. Inga fills eller svepande brus innan refrängen och sånt där. Slasksång dessutom.. funderar mest på arret och melodi/textskrivande just nu. Vill gärna få ihop en bra låt av det här. Men typ om nån har arrmässiga förslag eller något sådant? Vill att den ska vara dansig.

Eller nån annan?

Låtlänk: http://dl.dropbox.com/u/18565546/holelolovlelovi%202%20orignaltonart-2.mp3

Lite mycke reverb tycker jag men annars en trevlig låt.

Tycker jag! 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh.. jag gillar basshunter och har tagit fått ta fajten på forumet för honom några gånger.

Jasså jaha, då är jag med.

Visst kan han göra bra partyhits, inget snack om saken, men gillar inte hans musik och produktion bara, visst får du gilla honom såklart, skall inte göra någon "fight" om det. It´s a free world! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh.. jag gillar basshunter och har tagit fått ta fajten på forumet för honom några gånger.

Slår vad om att du suger av honom för en tjuga 😛

...och så är CHAE tillbaka i matchen igen!

Aaaaaaaaaaaaaffffffffffffffttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer wöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööörk

ftw

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte sett Louise på nästan två veckor nu! 😮 Saknar henne gör jag, och imorn kommer hon hit. ☺️ Ska bli roligt.

Aaaw! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...