Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Van Halen-guran?

Pretty much.. vet inte riktigt hur det står till för det var nå bråk och den "riktiga" EVH-guran blev utbytt eller nå sånt.

Postat

Pffft... xD

Tänkte kolla upp någon återförsäljare i Sverige för Music Man-guror dårå.

Sponsored Links

Husqvarna återförsäljare

Din närmsta Butik med Motorsågar, Häcksaxar, Lövblåsar, Jordfräsar.

Postat

Sponsored Links

Husqvarna återförsäljare

Din närmsta Butik med Motorsågar, Häcksaxar, Lövblåsar, Jordfräsar.

Dom säljer även plankor... 😑

Postat

Hur ser den ut?

Svart, använd men inte körd-bakom-en-bil-använd.

Såhär, fast utan linsblänk:

guitar.jpg

Betraktas tydligen som en raritet hos samlarna när man googlar. Själv har jag inte använt den på väldigt många år.

Chae: Det är smal kropp på the paul. Det är inte les paul, utan en annorlunda version.

Postat

Svart, använd men inte körd-bakom-en-bil-använd.

Såhär, fast utan linsblänk:

guitar.jpg

Betraktas tydligen som en raritet hos samlarna när man googlar. Själv har jag inte använt den på väldigt många år.

Chae: Det är smal kropp på the paul. Det är inte les paul, utan en annorlunda version.

Skön 80-talsbild 😛

Hmm... om jag får fundera på det så är jag kaaaaaaasnke, högst eventuellt intresserad... men bara kanske.

drloop (oregistrerad)
Postat

Svanka?

Postat

Såhär:

dreadlocksnaner.gif

HAHAHAA 😆 jag garvade högt här!

Jag vart nog lite för lättroad nu...

Postat

hej debatt ☺️

Mäh! Vi skulle ju köra med en 😑 bestämde vi ju! Va fahn, Grahn jag trodde att vi var ett team här 🙁😠😛

Postat

Mäh! Vi skulle ju köra med en 😑 bestämde vi ju! Va fahn, Grahn jag trodde att vi var ett team här 🙁😠😛

Oooh sorry 😑

Postat

Hahahaha! Om jag kör låten i Ess kan jag JODDLA hennes namn på rövarspråket!!!!!

High five på det?

Postat

Skulle du palla ett snabbt försök om jag lägger upp filer från låten ikväll, tro? Har inga pitchverktyg här nere. Och det blev så bra förra gången du gjorde. *puppy eyes* Pretty pls?

Jag leker gärna pitch och transform-leken. Skicka mig så ska jag se vad jag kan göra. Dock inte ikväll. Sista kvällen med tjejen på ett tag. 🙂

Postat

joachime: kul att se att din gamla (?) ART-pre har blivit såld 🙂 Använde själv en sådan där back in the day.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.