Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Håller me Pazo, Guetta e ju skicklig han med. Om man typ kollar på Basshunter så är han ju varken duktig proddare eller musikaliskt duktig.

Dra inte upp basshunter. Okej? Lämna han utanför bara. Så sitter jag kvar här. Tar bort fingrarna från tangentbordet.

Annars går jag Valle på dig! Valle Capsloc!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu tänker jag ge henne mitt nummer! Och därmed basta. Nu har vi chattat lite och jag fick ett nytt mejl och tjosan hejsan så nu är jag hoppfullare igen! Hon nämnde en "dåvarande pojkvän" två gånger i mejlet som om hon vill gnugga in det lite extra, men det var väl helt oskyldigt och naturligt bara. Jag är dum i huvet som ens bryr mig om det för som OM någonting kommer hända med oss pga av avstånd etc.

så e re me re

Link to comment
Dela på andra sajter

G'morrn, Längsta!

Skrillex har jag aldrig hört (inte min kopp med té), gymma är ghey och låter så JÄVLA 90 (fast löpning är ok), Voldemort är inte lika cool som Cthulhu, Dingbats: bara för att hon nämde en tidigare pojkvän så behöver det ju inte utesluta att hon inte har någon nu (fastän jga tror att hon är singel), Laxen: hur gick det med din låtadjävul, Tack Grahn 🥰 , Memphan och Killis har fel, Pazo har rätt och Fidden borde lära sig att sova ordentligt.

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...