Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Men orka ha en onödig diskussion som inte inte leder nånstans. Eller ja, den leder väl till att du anser att jag har fel och du rätt å inget kan ändra på det så orka helt enkelt. 🤪

Ja, men det vore väl konstigt om jag tyckte att min subjektiva uppfattning var fel och din subjektiva uppfattning var rätt. Det vore ju bara konstigt. Jag antar att du tycker att du har rätt och att jag har fel också. Så blir det ju lätt när man har olika uppfattningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, tycker inte du har fel nånstans. Som sagt, han är väl bra, har inte lyssnat så noga, och finns många fler jag tycker är bättre. Det säger ju inget om han är bra eller inte. Eller lite fel tycker du har när du säger att guetta är direkt dålig på att prodda .P

Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo, vad har du gjort idag då?

hmm, får se... eh, vaknade, käka frulle samtidigt jag kolla på Californication. sen eeeh. Träna 1h på crosstrainern, sen duscha, sen käka. Sen chillade jag ett tag. sen käka jag ett äpple. Sen gymmade jag bröst, triceps och baksida axlar typ. Sen dess har ajg chillat! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

hmm, får se... eh, vaknade, käka frulle samtidigt jag kolla på Californication. sen eeeh. Träna 1h på crosstrainern, sen duscha, sen käka. Sen chillade jag ett tag. sen käka jag ett äpple. Sen gymmade jag bröst, triceps och baksida axlar typ. Sen dess har ajg chillat! 😮

hehe, nice. 😄

Jeg ske söve no, herrååå!

Link to comment
Dela på andra sajter

gick och la mig med lite huvudvärk. sen somnade jag till och drömde att jag hade dunderhuvudvärk med stickningar i ansiktet och grejor. sen vaknade jag igen och hade lite huvudvärk.

då gick jag upp och tog en ipren. och på den vägen är det.

Link to comment
Dela på andra sajter

gick och la mig med lite huvudvärk. sen somnade jag till och drömde att jag hade dunderhuvudvärk med stickningar i ansiktet och grejor. sen vaknade jag igen och hade lite huvudvärk.

då gick jag upp och tog en ipren. och på den vägen är det.

Då lär du väl drömma att du skjuter horse.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...