Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Äh, du kommer gilla det du med när du hör. Kommer låta som en typ ylande indian ändå. Vill bara kunna ha med hennes namn fast på ett annat sätt.

Ifall det finns någon mikroskopisk chans att hon hör låten.

Vänta, vem är Hillevi nu igen? Ditt ex? Hillevi Wahl, kolumnisten i Metro?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en fråga till edit-mannen:

Jävlas du? 😄

Vadå? 😄

Menar du me titeln? För det är ju ni som krönt mig till det. 😛 Nej, jag jävlas inte, försöker faktiskt dra ner på editerandet, kolla mina 6 senaste inlägg tex!! Tycker jag är duktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar sökte efter diskussion? 😄 Jag orkade inte, tyckte det var roligare att bara tvärt hålla med. haha

Haha nej. Jag menar att jag drev. Jag har ingen åsikt i frågan men låtsades ha det och det var HYSTERISKT roligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha nej. Jag menar att jag drev. Jag har ingen åsikt i frågan men låtsades ha det och det var HYSTERISKT roligt!

Jag tycker du brukar ha en åsikt om allting på denna jord nämligen. Men visst, lite kul var det. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå? 😄

Menar du me titeln? För det är ju ni som krönt mig till det. 😛 Nej, jag jävlas inte, försöker faktiskt dra ner på editerandet, kolla mina 6 senaste inlägg tex!! Tycker jag är duktigt.

Varför editade du så mkt till att börja med? 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo, fattar inte varför du tycker Skrillex är dålig. Är det inte mer att det bara är själva stilen du inte gillar? För hans produktioner är ju makalösa verkligen. Och han har ju skapat ett nytt sound.

Jag är ingen überlyssnare på dubstep egentligen men tycker hans låtar är jävulskt tunga, välproducerade och en detaljrikedom som e rätt sjuk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo, fattar inte varför du tycker Skrillex är dålig. Är det inte mer att det bara är själva stilen du inte gillar? För hans produktioner är ju makalösa verkligen. Och han har ju skapat ett nytt sound.

Jag är ingen überlyssnare på dubstep egentligen men tycker hans låtar är jävulskt tunga, välproducerade och en detaljrikedom som e rätt sjuk.

Asså, jag gillar inte hans musik. De andra har jag inte mkt att säga till om för det orkar man ju inte bry sig om. Men har för mig att jag ändå inte tycker han är något speciellt vad gäller prodd heller 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså, jag gillar inte hans musik. De andra har jag inte mkt att säga till om för det orkar man ju inte bry sig om. Men har för mig att jag ändå inte tycker han är något speciellt vad gäller prodd heller 😛

Okej. 😄

Såg att han låg i topplistan på myspace nämligen, därav att jag kom in på det igen. Men då vet jag! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Shhh.. inte så högt. Google är en farlig sak.

Nä det är hon från kollot.

Längsta syns mig veterligen inte på Google eftersom man måste vara inloggad för att ens se avdelningen.

Jaså, trodde mig ha hört dig nämna namnet förr, men tar miste då.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo, fattar inte varför du tycker Skrillex är dålig. Är det inte mer att det bara är själva stilen du inte gillar? För hans produktioner är ju makalösa verkligen. Och han har ju skapat ett nytt sound.

Jag är ingen überlyssnare på dubstep egentligen men tycker hans låtar är jävulskt tunga, välproducerade och en detaljrikedom som e rätt sjuk.

Han är tönt.

:rolleyes:

Jag tycker han är för mycket rent musikmässigt. Och så ogillar jag när ljud byts ut sådär så fort som han gör (typ spelar en melodi som vandrar mellan massa olika synthar): Sen gillar jag inte när han suddar ut gränserna mellan elektronisk musik och typ hardcore/emo/screamo eller vad det nu är han håller på med annars. Men det jag ogillar allra mest är hans fanbase.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo: Först tänkte jag instinktivt, han klättrar uppåt. Efter en stunds tittande såg det ut som Mario klättrade neråt. Sen insåg jag att det var typ valfritt.

Dingbats: Ska fixa bild.. har bara inte särskilt många och inte heller några nytagna. det kommer. Förresten var det där spelet skitkul! Frågesport!

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså, jag gillar inte hans musik. De andra har jag inte mkt att säga till om för det orkar man ju inte bry sig om. Men har för mig att jag ändå inte tycker han är något speciellt vad gäller prodd heller 😛

Klart han är duktig på att prodda, den som säger något annat ljuger. Men Yngwie Malmsteen är ju bra på gitarr också. Enough said.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han är tönt.

:rolleyes:

Jag tycker han är för mycket rent musikmässigt. Och så ogillar jag när ljud byts ut sådär så fort som han gör (typ spelar en melodi som vandrar mellan massa olika synthar): Sen gillar jag inte när han suddar ut gränserna mellan elektronisk musik och typ hardcore/emo/screamo eller vad det nu är han håller på med annars. Men det jag ogillar allra mest är hans fanbase.

Det är samma fans som tidigare lyssnade på From First to Last antar jag? Dear diary, my teen angst has a body count.

Link to comment
Dela på andra sajter

Längsta syns mig veterligen inte på Google eftersom man måste vara inloggad för att ens se avdelningen.

Jaså, trodde mig ha hört dig nämna namnet förr, men tar miste då.

Ah.. dåså. Kan dra viktiga namn igen så vi slipper såna här misstag i framtiden:

Caroline = Dunderexet som förvandlade mitt hjärta till en askkopp. Fyra år sen nu eller nåt sånt.

Hillevi = Senaste vurmen, hon som är jättefin men upptagen

Jenny = Hon jag bor med som har killar som kommer hit för jämnan

End of list!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sa aldrig att han var dålig på det! bara inget särskilt!

Du säger ju att han inte är bra på det. Han är ju ruskigt skicklig på att producera låtar men det betyder ju inte att låtarna är bra. Men även om jag ogillar Skrillex så är det ju omöjligt att säga att han inte är bra på att prodda. Skicklig på att skruva ljud, detaljer som memphis sa och så vidare.

Och om han inte är något särskilt, vad är då du? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...