Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

jag är rädd att det inte funkar 🙁

Vad funkar inte? 😮

Hos mig fungerar det ypperligt. Skumt ju! 😕 Det kanske hjälper att F5:a sidan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänker inte!

Crush, fy. Krash bom. Nej det ska jag inte säga, vi har för tusan i mig bara pratat via mejl, om än rätt ingående. Nej men vi har pratat, hon verkar jävligt cool, jag har sagt att vi borde träffas när hon ska till Stockholm i sommar och att det inte får krocka med när jag är på landet helst, och att hon ska säga till när hon vet när hon ska komma hit, och hon har sagt att hon också vill träffas, men sen har jag inte hört från henne sen förra måndagen och det har verkat som att hon har varit bortrest, men nu är hon online på facebook men jag tänker inte vara så jävla på och påträngande, bollen ligger hos henne. Men ångrar lite att jag inte gav henne mitt nummer, men det är för sent att slänga in det nu.

Min flickvän hälsar att du ska vara ärlig från början, annars är det lätt att det uppstår missförstånd och/eller att hon inte inser att du är intresserad. Det vinner du mycket på. ☺️

Det borde hon veta, hon fattade inte att jag raggade på henne förrän jag sa "jag raggar nu på dig"... 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig hare funkat hela tiden! Länken till din låt asså

Sorry Pazo... Läste snabbt.. Spelar in lite bas här samtidigt 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Du läste nog lite för snabbt igen 😑

Jag vet 😑

Typiskt att det ska strula när jag för en gångs skull ska försöka lägg upp någonting 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kan jag lyssna på chaes låt igen. Är säkert nån bug i forat!

🥰

(alltså inte VUBB på den eventuella buggen dårå 😑)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu jävlar grabbs ska jag skriva en låtajävel. Det var länge sen men nu behövs det.

Jag tänker refräng på rövarspråket. Typ holilolelolievovi

Bra där! Skriv på.

Rövarspråket? Hmmm.. I'm thinking..."no" 😕

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Typ. Jag har mailat dig förresten.

Jojagog vovetot, jojagog sosågog dodetot. Ska se om det går att hitta på något, men det var typ de bilderna jag skickade som var någonting att ha av de jag hittade... och typ allting var uppenbart sommar eller inomhus. Hade iofs en som var lite snöig, men den var rätt ful... Ska se om det går att få till! Men hinner inte nu, får ta det när jag kommer hem från landet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jojagog vovetot, jojagog sosågog dodetot. Ska se om det går att hitta på något, men det var typ de bilderna jag skickade som var någonting att ha av de jag hittade... och typ allting var uppenbart sommar eller inomhus. Hade iofs en som var lite snöig, men den var rätt ful... Ska se om det går att få till! Men hinner inte nu, får ta det när jag kommer hem från landet.

Det är lugnt 😑

Det är ju förjävligt, rent ut sagt.

Hear, hear 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Jasså jaha.

Annars är iaf myspace väldigt pasé känns det som.

Hade kanske varit schysst om band kunde göra en profil på Spotify, lägga upp information, nyheter och bilder. Dock ingen kommentarsfunktions så det blir sönderspammat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rövarspråket? Hmmm.. I'm thinking..."no" 😕

Äh, du kommer gilla det du med när du hör. Kommer låta som en typ ylande indian ändå. Vill bara kunna ha med hennes namn fast på ett annat sätt.

Ifall det finns någon mikroskopisk chans att hon hör låten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...