Neosus Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Ja tycker inte så mycket nä Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 min numera dagliga eftermiddagstupplur är avklarad. Undrar hur det blev såhär... xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 min numera dagliga eftermiddagstupplur är avklarad. Undrar hur det blev såhär... xD ...och nu har du kommit hem från jobbet alltså? Härligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 ...och nu har du kommit hem från jobbet alltså? Härligt! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Nu sitter jag på facebook och är opå, och imorgon åker jag till landet. Britsmongo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Jag funtar på att lämna in min dator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Lax, tydligt tecken på att du är facebooknybörjare: du håller på med massa spel och skit. Vaddå, det är ju kul med spel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Vaddå, det är ju kul med spel? Du har ju alltid sagt att man ska skita i att spela massa spel och vara rak och ärlig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Du har ju alltid sagt att man ska skita i att spela massa spel och vara rak och ärlig? haha den var rolig, din lille spellevink! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Vänta nu, du kanske inte skämtade - alltså jag spelade ett frågesportspel nyss.. var det vad du menade? Eller menade du att jag joinade för att ha kontakt med bruden från kollot? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Vänta nu, du kanske inte skämtade - alltså jag spelade ett frågesportspel nyss.. var det vad du menade? Eller menade du att jag joinade för att ha kontakt med bruden från kollot? Haha. Jag menade frågesportsspelet, men sen kunde jag ju inte gå miste om en ordvits. Är du ens vän med hon från kollot? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Haha. Jag menade frågesportsspelet, men sen kunde jag ju inte gå miste om en ordvits. Är du ens vän med hon från kollot? Skickat förfrågan, men hon jobbar på andra perioden av kollot så det dröjjer nog innan jag får svar. Nu får du berätta om din crush. Vad var det som hände? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 (redigerat) Propellerhead-nytt 😑 Shit asså! Redan Reason 6 alltså?, har ju inte ens "hunnit" skaffa 5:an än. Fast kan bero på att man knappt hinner göra musik längre. 😏🙁 Verkar riktigt fett iaf! Redigerat 12 juli 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Den länken är alltså för er som gillar ugglor 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Nu får du berätta om din crush. Vad var det som hände? Tänker inte! Crush, fy. Krash bom. Nej det ska jag inte säga, vi har för tusan i mig bara pratat via mejl, om än rätt ingående. Nej men vi har pratat, hon verkar jävligt cool, jag har sagt att vi borde träffas när hon ska till Stockholm i sommar och att det inte får krocka med när jag är på landet helst, och att hon ska säga till när hon vet när hon ska komma hit, och hon har sagt att hon också vill träffas, men sen har jag inte hört från henne sen förra måndagen och det har verkat som att hon har varit bortrest, men nu är hon online på facebook men jag tänker inte vara så jävla på och påträngande, bollen ligger hos henne. Men ångrar lite att jag inte gav henne mitt nummer, men det är för sent att slänga in det nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Men det bästa är ju att allt går i vågor, så om jag är nervös och nojig nu så kommer det följas av glad och lycklig senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Ah! I see. Hur träffades ni då? Random på internet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Ah! I see. Hur träffades ni då? Random på internet? Kan man säga. Tänker inte vara så himla fläskig, känns som jag tömmer hela situationen på sin meningsfullhet då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Kul Dingis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Kul Dingis! Inte än. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Okej, snart då förhoppningsvis. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 hoppeligen Börjar tro att jag kommer leva på hoppet i stort sett för evigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 (redigerat) Steven Spielberg och Peter Jackson gör Tintinfilm. Spännande. 😄 http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/tintin-pa-nya-filmaventyr Redigerat 12 juli 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Well done, Dingbats! Säg inget mer nu. Trist om du pajar mystiken 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 (redigerat) Steven Spielberg och Peter Jackson gör Tintinfilm. Spännande. 😄 http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/tintin-pa-nya-filmaventyr Mhm.. I 3-D! EDIT: FAAAN vad du är snabb på edit-knappen... Redigerat 12 juli 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 En dag sitter man där ..fast nu sitter jag här HEHEHEHEHEHEHE :erik: NU ska ja dra! Hedah! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 (redigerat) EDIT: FAAAN vad du är snabb på edit-knappen... Like the wind.. 😎 edit, editerade det faktiskt TVÅ gånger. 😄 Redigerat 12 juli 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Herrå Grahn! Ska dra mig här me, plugga och gymma. Herrå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 Hejdårå Memphan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 12 juli 2011 Dela Postat 12 juli 2011 80% arr: CHAE 100% produktion: CHAE 0% text & musik: CHAE 😑 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts