Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

ahhh facebook vill verkligen att jag ska bli kompis med mitt gamla ex. Vi har fem (5) gemensamma vänner. Och hon dyker upp hela tiden bland förslagen. Och, konstigt nog, också David Firth.

Bli kompis med framtida ex istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

du är så söt att man vill bara ta dig och stoppa tillbaks dig i din mammas fitta

😆

ahhh facebook vill verkligen att jag ska bli kompis med mitt gamla ex. Vi har fem (5) gemensamma vänner. Och hon dyker upp hela tiden bland förslagen. Och, konstigt nog, också David Firth.

😑

Bli kompis med framtida ex istället.

Bra idé!

Det där var det mest dystra jag hört på länge.

Icke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill inte ha fler ex! Jag vill ha presensformen av flickvän! Trött på alla andra tempusformer!

Ut och leta!

" - [...] för det är ju när man letar som minst som man finner det man vill ha" - asgammalt Västerviksordspråk (nej, det är det faktiskt inte 😊 Men det är väldigt sant ändå 😑 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag provade Reason 4 när det kom men jag fattade inte grejen. Så, för dum/latskallar som undertecknad så är Reason på tok för mycket jox och meck för att göra ett enkelt beat. Orka patcha liksom 😛 Jag har mitt EZ Drummer och tre (3) expansionskit som jag köpte på mig för ett tag sedan och jag trivs dunderhårt med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...