Fidden Postat 29 september 2011 Postat 29 september 2011 idag börjar jag sent. och slutar sent. 10:30 - 19:00 😏
Fidden Postat 29 september 2011 Postat 29 september 2011 uff, påminn mig inte om den sämsta spelningen jag någonsin varit på.
debatt Postat 29 september 2011 Trådstartare Postat 29 september 2011 haha ganska epic på nyheterna nu! Hon tjejen som prata: "Å nu ska jag berätta att många barn gillar!...(nån säger något till henne syns det)...ATT det ka bli väder nu!" 😄 Epic kan ha flera betydelser: Musik: Epic Records, ett skivbolag Epic metal, en genre inom hårdrock "Epic" (singel), en singel från Faith No More Epic Mazur, en amerikansk rappare Spel: Epics, Värdefulla föremål i World of Warcraft Epic (spel), en serie krigsspel Epic Games, a datorspelsföretag Epic RPG, ett textbaserat onlinespel Serier: Epic Comics, serieförlag och underetikett till Marvel Comics Epic Illustrated, en serieantologi från Marvel Comics Datorteknik: EPIC, Explicit Parallell Instruction Code – se VLIW
SadamJR Postat 29 september 2011 Postat 29 september 2011 varför är det ingen som delar ut dagens ros, nu när tråden är igång igen?
Micke H Postat 29 september 2011 Postat 29 september 2011 varför är det ingen som delar ut dagens ros, nu när tråden är igång igen? Vill du ha en ros av mig?
Micke H Postat 29 september 2011 Postat 29 september 2011 Varför hamnade Förfulningstråden i Off-topic? 😳 Modereringen på detta forum är så jävla amatörmässig ibland.
debatt Postat 29 september 2011 Trådstartare Postat 29 september 2011 Det är ingen som hittar tråden Dagens ros.
SadamJR Postat 29 september 2011 Postat 29 september 2011 Vill du ha en ros av mig? Bara om du kan skriva en bra motivering.
SadamJR Postat 29 september 2011 Postat 29 september 2011 Varför hamnade Förfulningstråden i Off-topic? 😳 Modereringen på detta forum är så jävla amatörmässig ibland. Därför att det var jag som startade den? Har en känsla av att jag inte är populär bland högdjuren. 1
Micke H Postat 29 september 2011 Postat 29 september 2011 Bara om du kan skriva en bra motivering. För att du är så söt? Därför att det var jag som startade den? Har en känsla av att jag inte är populär bland högdjuren. Oavsett anledningen är det amatörmässigt. Det finns en anledning till att det var många månader sedan jag vandrade utanför Längsta, enda undantaget just den tråden. xD
debatt Postat 29 september 2011 Trådstartare Postat 29 september 2011 Hej! Låg förfulningstråden i avdelningen Om sajten från början?
Micke H Postat 29 september 2011 Postat 29 september 2011 Hej! Låg förfulningstråden i avdelningen Om sajten från början? Japp.
debatt Postat 29 september 2011 Trådstartare Postat 29 september 2011 En granne lägger nytt trägolv precis ovanpå, samtidigt som en annan granne borrar i varenda vägg tycks det. Ni fattar...
debatt Postat 29 september 2011 Trådstartare Postat 29 september 2011 Det var en som försökte värva mig till armén.
debatt Postat 29 september 2011 Trådstartare Postat 29 september 2011 När är man tonåring? Är det mellan tretTON och nitTON?
debatt Postat 29 september 2011 Trådstartare Postat 29 september 2011 Mest imponerad av cymbalen helt klart.
Neosus Postat 29 september 2011 Postat 29 september 2011 På torsdagen lanserade Spotify ett filter som gör att man ska kunna dölja sina så kallade "guilty pleasures". 😑
Dingbats Postat 29 september 2011 Postat 29 september 2011 Vi tror att Kerstin blev "faceräjpad" här henma för ett tag sedan. När hon öppnade sin FaceBook dök det upp meddelanden från vilt främmande karlar som ville stämma träff med henne. Kerstin hade självklart inte sökt nya kontakter på internet, då vi varit gifta sedan 1972. Vår brorson Aelvin påstår dock att man kan bli "faceräjpad" på internet, så därför får Kerstin enbart skicka fax till sina vänner i fortsättningen. Trevlig kväll. /Gert-Åke
joachime Postat 29 september 2011 Postat 29 september 2011 Det finns ingen person som har efternamnet Gert-Åke. Det finns ingen kvinna som har namnet Gert-Åke som förnamn. Det finns 148 män som har förnamnet Gert-Åke. Av dessa har 99 namnet Gert-åke som tilltalsnamn.
joachime Postat 29 september 2011 Postat 29 september 2011 Det finns 157 personer som har efternamnet Fisk. Det finns 3 kvinnor som har förnamnet Fisk. Av dessa har 1 namnet Fisk som tilltalsnamn. Det finns 1 man som har förnamnet Fisk. Av dessa har 0 namnet Fisk som tilltalsnamn.
joachime Postat 29 september 2011 Postat 29 september 2011 Det finns ingen person som har efternamnet Google. Det finns ingen kvinna som har namnet Google som förnamn. Det finns 1 man som har förnamnet Google. Av dessa har 0 namnet Google som tilltalsnamn.
joachime Postat 29 september 2011 Postat 29 september 2011 Det finns 4 personer som har efternamnet Forum. Det finns ingen kvinna som har namnet Forum som förnamn. Det finns ingen man som har namnet Forum som förnamn.
joachime Postat 29 september 2011 Postat 29 september 2011 Det finns ingen person som har efternamnet Joachime. Det finns 1 kvinna som har förnamnet Joachime. Av dessa har 0 namnet Joachime som tilltalsnamn. Det finns ingen man som har namnet Joachime som förnamn.
Recommended Posts